اقبال بالای فعالان اقتصادی به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان سمنان


اقبال بالای فعالان اقتصادی به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان سمنان

استاندار سمنان از افزایش اقبال سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی این استان و خصوصا توسعه کشت گلخانه ای خبرداد.

علیرضا آشناگر در دیدار با مهندس جابریان و دکتر کریمی نژاد از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فعال در این استان از برنامه ریزی برای توسعه کشت گلخانه ای خبر داد و اظهار کرد: رونق کشت گلخانه‌ای و بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی با تکیه بر سامانه‌های نوین آبیاری جزو هشت اولویت توسعه اقتصادی در استان سمنان است.

وی از مدیران این استان خواست: پیگیری برای اجرای طرح‌های اقتصادی و اولویت‌های توسعه‌ای به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان باشد.
آشناگر خاطرنشان کرد: مسئولان در دستگاه های اجرایی مختلف در حد توان و در چارچوب قانونی برای تحقق اولویت های هشت گانه اقتصادی در استان تلاش کنند.
استاندار سمنان با بیان اینکه، ورود فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان در سال‌های گذشته شتاب گرفته است ، گفت: تولیدات در بخش کشاورزی استان در سال‌های گذشته به صورت گلخانه ای با بهره‌وری قابل توجه و با رعایت اصلاح الگوی مصرف آب بوده است.
آشناگر ادامه داد: بانک کشاورزی و دیگر دستگاه‌های اجرایی مربوطه مساعدت‌های لازم را برای ساخت گلخانه سه هکتاری در شهرستان آرادان را انجام دهند.

انتهای پیامض

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا