رفع تصرف اراضی ملی 70 میلیاردی در لنگرود


رفع تصرف اراضی ملی 70 میلیاردی در لنگرود

فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف 7000 متر مربع از اراضی ملی به ارزش 70 میلیارد ریال در بخش چاف شهرستان لنگرود خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی در نوار ساحلی بخش چاف شهرستان لنگرود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره راه و شهرسازی برای بازدید به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دو نفر ۷۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و ضمن ساخت و ساز، آن را با دیوارکشی محصور کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد، بیان کرد: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، رفع تصرف انجام و کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری شد.

سردار ملکی تصریح کرد: متصرفان ۵۹ و ۶۱ ساله که هیچ گونه مدارکی دال بر مالکیت این اراضی نداشتند با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند. کارشناسان ارزش اراضی تصرف شده را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان ضمن هشدار به متعرضان املاک و اراضی ملی، افزود: پلیس با اینگونه افراد سودجو قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری