مهلت رفع نقص اطلاعات در سامانه ملی مسکن فرهنگیان تمدید شد


مهلت رفع نقص اطلاعات در سامانه ملی مسکن فرهنگیان تمدید شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 خردادماه 1399 آخرین مهلت رفع نقص و تکمیل اطلاعات از سوی معلمان این استان در سامانه ملی مسکن فرهنگیان به نشانی اینترنتی maskan.medu.ir است.

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آن عده از معلمان کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی دریافت مسکن بوده و دارای نقص اطلاعات هستند باید تا تاریخ اعلام شده در این سامانه ملی نام نویسی و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

وی افزود: این موضوع شامل تمامی معلمان متقاضی دریافت مسکن کهگیلویه و بویراحمد اعم از شاغل یا بازنشسته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از این تاریخ امکان هیچگونه تغییر در اطلاعات وارد شده معلمان استان در سامانه ملی مسکن فرهنگیان امکانپذیر نیست.

زارع پور عنوان کرد: برخی معلمان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس از فعال بودن سامانه ملی نام نویسی مسکن فرهنگیان تا ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ بی اطلاع بوده و متقاضی تمدید زمان آن شدند.

وی ابراز داشت: با توجه به درخواست های مکرر این عده از معلمان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری ها و رایزنی های لازم برای تمدید زمان رفع نقص و تکمیل اطلاعات آنان در سامانه ملی مسکن فرهنگیان فراهم شد.

افزون بر ۹ هزار معلم مرد و زن کار تدریس به بیش از ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق