مرخصی اجباری برای کارمندان اداره مهاجرت آمریکا


اداره مهاجرت آمریکا، کارکنان خود را به علت کمبود بودجه به مرخصی اجباری می‌فرستد

مرخصی اجباری برای کارمندان اداره مهاجرت آمریکابه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ پایگاه اینترنتی شبکه سی ان ان در مقاله‌ای به قلم جنیوا سندز و فیل متینگلی نوشت: پیش بینی می‌شود اداره فدرال خدمات شهروندی و مهاجرت آمریکا که مسئول صدور روادید و بررسی پرونده‌های پناهجویان است، بخشی از نیروی کار خود را در تابستان کنونی به مرخصی اجباری خواهد فرستاد. این موضوع در صورتی محقق می‌شود که کنگره آمریکا، بودجه فوق العاده برای ادامه خدمات این اداره را در دوران شیوع همه گیری ویروس کرونا تامین نکند.

«جوزف ادلو» معاون امور سیاستگذاری اداره فدرال خدمات شهروندی و مهاجرت آمریکا روز سه شنبه در این باره در نامه‌ای خطاب به کارکنان این اداره نوشت "متاسفانه تا کنون، به واسطه خودداری کنگره از مداخله در موضوع، این اداره مجبور خواهد بود بخشی از کارکنان را تقریبا در تاریخ ۲۰ ژوئیه به مرخصی اداری بفرستند. "
این اداره که ۱۹ هزار کارمند دولتی و پیمانکار دارد که در بیش از ۲۰۰ اداره مختلف کار می‌کنند، اوایل ماه کنونی خواستار دریافت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بودجه از کنگره شد تا بدین ترتیب کسری بودجه خود را جبران کند.
از آن زمان، آژانس مذکور که از اداره‌های وزارت امنیت داخلی شمرده می‌شود، با اعضای کنگره همکاری کرده است تا مسائل مالی و عملیاتی این آژانس را به اطلاع کنگره برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !