توزیع 14 هزار بسته معیشتی در کازرون به نیت 14 هزار شهید کازرونی


توزیع 14  هزار بسته معیشتی در کازرون به نیت 14 هزار شهید کازرونی

خطیب نماز جمعه شهرستان کازرون در استان فارس، رزمایش مواسات و همدلی را موجب پررنگ‌تر شدن فرهنگ‌سازی جهت دستگیری و کمک مؤمنانانه دانست و افزود: ارگان‌ها و خیرین که از قبل نیمه شعبان مشغول خدمت رسانی و کمک به مردم بودند، با فرمایش مقام معظم رهبری و آغاز رزمایش روند کمک رسانی خود را شتاب زیادی بخشیدند به حدی که می‌توان گفت در منطقه کازرون روند کمک‌ها...

حجت‌الاسلام محمد صباحی، تاکید کرد: با فرمایش مقام معظم رهبری جهت ورود ائمه جمعه به عنوان رییس قرارگاه‌ها، رزمایش مواسات و همدلی میان همه مردم عمومیت پیدا کرد و فعالیت‌های کمک‌سانی مورد اقبال عمومی قرار گرفت. شاید اگر ورود امام جمعه جهت مدیریت قرارگاه نبود، هر دستگاهی به تنهایی نمی‌توانست حمایت و یاری نیازمندان را به نحو احسن انجام دهد.
به گزارش ایسنا، وی با تشریح اقدامات انجام گرفته در کازرون گفت: از قبل از شروع رزمایش، جوانان کازرون مشغول تهیه دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی کننده بودند و همگی منتظر تغییر فضای کمک‌رسانی و گروههای مردمی آماده شتاب بودند.
وی تاکید کرد: در منطقه کازرون کار اصلی را جوانان انجام دادند و از قبل از ماه مبارک رمضان و شرایط خاص کرونایی جوانان در سطح شهر و در فضای مجازی کمک ‌و خدمت به مردم را شروع کردند لذا ما یک بستر آماده داشتیم و بحمدالله توانستیم تاکنون حجم وسیعی از بسته‌های معیشتی و غذایی را بین نیازمندان توزیع کنیم و مدنظر داریم به تعداد ۱۴ هزار شهید شهرستان کازرون، تا سقف 14 هزار بسته این کمک‌ها را ادامه دهیم.
خطیب نماز جمعه کازرون در ادامه افزود: جهت ایجاد یک بانک اطلاعاتی مشخص و مدیریت مناسب کمک ها در راستای محله محوری با ائمه جماعات و پایگاه‌های مساجد هر محله جلسات و دیدار روزانه داریم و لیست‌های افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا در هر محله و بخش را با کمک کمیته امداد، خیرین و گروه های جهادی روزانه به روزرسانی می‌شود.
امام جمعه کازرون تصریح کرد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه باید تا عید فطر با همین روند ادامه داشته باشد تا بتوان به نحو احسن کمک‌ رسانی به مردم منطقه و توزیع بسته‌های معیشتی، کمک‌های نقدی و غیرنقدی را ادامه داد.
حجت الاسلام صباحی در پایان گفت: این رزمایش شاهد اتفاقات و لحظات زیبای فراوانی بودیم از جمله اینکه در یک مورد تعدادی از مددجویان کمیته امداد منطقه که خود از اقشار ضعیف و نیازمند هستند، وارد میدان شدند و به دیگران کمک‌رسانی کردند که خاطره خوشی را رقم زد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کفش نوزادی دخترانه و پسرانه با طرح های جدید و خاص