عید فطر روز وحدت و اقتدار امت اسلامی است


عید فطر روز وحدت و اقتدار امت اسلامی است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: عید سعید فطر روز همبستگی، وحدت و اقتدار مسلمانان است که از مهم‌ترین ضروریات کنونی جهان اسلام در برابر دشمنان است.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز یکشنبه در خطبه های نماز عید فطر باتبریک این عید بزرگ افزود: دشمنان با اصل دین اسلام و قرآن مشکل دارند و اگر امروز در گوشه ای از جهان به مسلمانی ظلم می شود و بیش از ۷۰سال فلسطینیان را آواره می کنند به دلیل شکاف و اختلافاتی است که بین مسلمانان ایجاد شده است.

وی اظهارداشت: عید سعید فطر فرصت مناسبی برای تفکر جهان اسلام و شناختن دشمن اصلی و تقویت وتحکیم وحدت اسلامی است.

امام جمعه سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کنترل بیماری کرونا در کشور گفت: ستاد مبارزه با ویروس کرونا، پزشکان، پرستاران و کادربهداشت و درمان کشور مجاهدانه در خط مقدم مبارزه با این بیماری جنگیدند و موفق شدند بیماری را کنترل کنند که قابل تقدیر است.

فاطمی نسب افزود: مردم نیز در این مدت پای کار بوده و درکنار مدافعان سلامت حضور داشتند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند که لازم است هم به دلیل رعایت شرایط قرنطینه و هم به خاطر لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب و همکاری در برگزاری رزمایش کمک های مومنانه و دستگیری از نیازمندان جامعه درکنار سایر نهادهای حمایتی از این مردم فهیم قدردانی کنم.

فاطمی نسب با اشاره به وضعیت کشورهای غربی در دوران بیماری کرونا افزود: در کشورهای غربی که دم از تمدن می زنند همه مشاهده کردند که چگونه افراد کهنسال و سالخورده را از دریافت خدمات پزشکی محروم می کردند ولی در ایران اسلامی سن و سال بیماران هیچ تاثیری در دریافت خدمات پزشکی نداشت.

او اضافه کرد: ملت ما قدر رهبری، نظام و این مکتب را می دانند و تا زمانیکه گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند از تمامی میدان ها سربلند بیرون خواهند آمد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022