بیوگرافی شیرین اسماعیلی

بیوگرافی شیرین اسماعیلی و همسرش مهدی صباغی + عکس ها و اینستاگرام

نامشیرین
نام خانوادگیاسماعیلی
تاریخ تولد24 دی
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمتاهل
همسرمهدی صباغی
تحصیلاتلیسانس
شغلبازیگر
سالهای فعالیتاز سال 1389 تاکنون

شیرین اسماعیلی کیست؟

شیرین اسماعیلی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد 24 دی ماه دهه شصت در تهران است. وی متاهل و همسر او مهدی صباغی نام دارد. از مهم ترین آثار او در عرصه بازیگری، می توان به: همه چیز آنجاست، هشت ونیم دقیقه و هم گناه اشاره کرد. در ادامه بیوگرافی بیشتر با زندگی و حرفه وی آشنا خواهیم شد.

شروع فعالیت هنری

خانم اسماعیلی کار خود در عرصه بازیگری را در سال 1389 با اجاری تئاتر “کافه مک آدم” به کارگردانی محمود استاد محمد آغاز کرد. اما شروع حرفه ای و جدی وی در این عرصه، مربوط به سریال همه چیز آنجاست به کارگردانی شهرام شاه حسینی است. این سریال در سال 1393 از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت. او با بازی خوب خود و نقش مناسبی که در این سریال به عهده داشت توانست نظر ها را به خود جلب کند و برای اولین بار دیده شود.

به گفته خود او: زمانیکه آقای شاه حسینی برای دیدن نمایش کافه مک آدم آمده بودند، با دیدن بازی من در این نمایش پیشنهاد بازی در سریال بازگشت را به من دادند اما به دلایلی این سریال کلید نخورد. بعد از آن دوباره از من برای بازی در سریال مثل یک کابوس دعوت کردند که نقشم در این سریال تغییر کرد و من از ایشان خواستم تا این نقش را بازی نکنم. ولی در نهایت توانستیم در سریال همه چیز آنجاست به توافق برسیم و باهم همکاری داشته باشیم.

شیرین اسماعیلی دو سال بعد یعنی سال 1395 در سریال هشت و نیم دقیقه دوباره با شهرام شاه حسینی همکاری داشت و در این سریال نقش یکتا را بازی کرد. بهرنگ علوی، الهه حصاری، شبنم قلی خانی و…از جمله بازیگران این سریال بودند. این سریال موفق و پربیننده از شبکه دو سیما پخش شد.

تئاتر ها

اجرا های تئاتر شیرین اسماعیلی به شرح زیر است:

کافه مک آدم، کارگردان محمود استاد محمد، سال 1389تماشاچی محکوم به اعدام، کارگردان روح الله جعفری، سال 1390زمان لرزه، کارگردان مهدی صباغی، سال 1392من چجوری ممکنه یه پرنده باشم؟، کارگردان روح الله جعفری، سال 1392تارتوف، کارگردان رویا نونهالی، سال 1394شکار مرغابی، کارگردان حمید قطبی، سال 1395خانه ای در انتهای بهار، کارگردان ندا هنگامی، سال 1396

سینما

شیرین اسماعیلی در عرصه سینما هم فعالیت داشته، که در زیر به آثار او اشاره می کنیم:

ایستگاه قطار، کارگردان حسام دهقانی، سال 1390اوقات مشترک آنها، کارگردان مجید اسماعیلی، سال 1393نیم رخ ها، کارگردان ایرج کریمی، سال 1394فصل نرگس، کارگردان نگار آذربایجانی، سال 1394لاک قرمز، کارگردان سید جمال سیدحسینی، سال 1394حق سکوت، کارگردان محمد هادی ناییجی، سال 1394همگناه، کارگردان مصطفی کیایی، سال 1398

حضور در سریال هم گناه

شیرین اسماعیلی در سریال هم گناه نیز با نقش لیدا (نامزد فرهاد) حضور دارد. سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی از شبکه نمایش خانگی در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. این سریال اولین تجربه کارگردانی مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. بازیگران مطرح و توانمند و داستان جذاب از ویژگی های مثبت این سریال است.

ازدواج و همسر شیرین اسماعیلی

خانم اسماعیلی ازدواج کرده و همسر وی مهدی صباغی نام دارد. مهدی صباغی هم در عرصه هنر فعالیت دارد؛ او بازیگر و کارگردان تئاتر است. این دو سابقه همکاری در تئاتر زمان لرزه را با هم دارند.

شیرین اسماعیلی در مصاحبه ای زندگی شخصی و حرفه ای خود را مدیون محمود استاد محمد می‌داند. او می گوید: از وقتی او را شناختم کلمه هنر و عنوان هنرمند برایم قداست پیدا کرد.

خانم اسماعیلی با اینکه از بازیگران کم کار سینما و تلویزیون محسوب می شوند؛ عملکرد خوبی در این عرصه داشته و نقش هایشان در ذهن مخاطبان باقی مانده است. این نشان دهنده آینده درخشان ایشان در عرصه هنر می باشد.

سبزپندار برای خانم اسماعیلی آروزی موفقیت در زندگی و حرفه خود را دارد.

اینستاگرام شیرین اسماعیلی + سایر شبکه های اجتماعی و ارتباطی

آثار شیرین اسماعیلی

فیلم ها
تصویرعنوانسال انتشار
تصویر ندارد
حق سکوت1394
تصویر ندارد
فصل نرگس1394
تصویر ندارد
لاک قرمز1394
تصویر ندارد
نیم رخ ها1394
تصویر ندارد
اوقات مشترک آنها1394
تصویر ندارد
ایستگاه قطار1390
سریال ها
تصویرعنوانسال انتشار
بیوگرافی شیرین اسماعیلیدانلود سریال هم گناه1398
تصویر ندارد
هشت و نیم دقیقه1395
تصویر ندارد
همه چیز آنجاست1393