عبدالله عبدالله: باید مانند یک ملت با یکدیگر متحد شویم


عبدالله عبدالله: باید مانند یک ملت با یکدیگر متحد شویم

«عبدالله عبدالله» پس از امضای توافق با اشرف غنی در توئیتر خود نوشت: امضای توافق‌نامه یک امتیاز نیست بلکه درانتخابات و آرای پاک ریشه دارد.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «عبدالله عبدالله» پس از امضای توافق با اشرف غنی در توئیتر خود نوشت: امضای توافق‌نامه یک امتیاز نیست بلکه درانتخابات و آرای پاک ریشه دارد.

وی افزود: این توافق‌نامه در زمانی امضا می‌شود که «ما با تهدیدات جدی روبه‌رو هستیم و به این معنی است که ما راه را برای صلح، تقویت حکومت، حفظ حقوق و تمکین به قانون» فراهم کردیم.

عبدالله خاطرنشان کرد: با امضای توافق سیاسی و تعهد برای شکل‌دهی یک حکومت فراگیر و پاسخ‌گو، درس‌های سخت گذشته را نیز به خاطر آوردیم که به قانون احترام بگذاریم، با کرونا، تقلب، بی‌عدالتی، و فساد مبارزه کنیم و «حالا ما نیاز داریم مثل یک ملت یک‌جا شویم.»

‏وی تاکید کرد: هیچ فرد یا گروهی نمی‌تواند خواستش را با زور بقبولاند چراکه «ما نمی‌توانیم فرصت‌ها و حسن‌نیت جامعه جهانی را به‌ویژه برای صلح جامع هدر بدهیم. من تعهد می‌کنم که نهایت تلاشم را برای کار با تمامی طرف‌ها بکنم.»

سرانجام پس از سه ماه کشمکش سیاسی میان اشرف غنی و عبدالله عبدالله بر سر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری، این دو امروز یک‌شنبه توافق سیاسی امضا کردند.

براساس این توافق‌نامه، عبدالله عبدالله، ریاست شورای عالی مصالحه‌ ملی را به عهده می‌گیرد و اعضای تیمش در کابینه مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/ ر

عبدالله عبدالله: باید مانند یک ملت با یکدیگر متحد شویم
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک