امکانات زیربنایی شهرک های صنعتی البرز تامین شود


امکانات زیربنایی شهرک های صنعتی البرز تامین شود

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از دستگاه های اجرایی استان خواست امکانات زیربنایی مانند آب ، برق ، گاز ، مخابرات و دیگر نیازها برای توسعه واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی البرز تامین کنند.

علی درویش پور روز دوشنبه در در نشست تامین برق شهرک های صنعتی البرز افزود: در شرایط کنونی تامین زیرساخت‌ها در شهرک های صنعتی باید در اولویت قرار گیرد تا بستر رونق و جهش تولید فراهم شود.

معاون عمرانی استاندار البرز با اشاره به روند اجرایی احداث پست ۴۰۰ کیلوولت باغستان، این اتفاق مهم را حاصل پیگیری های استاندار البرز و همراهی وزیر نیرو عنوان کرد و از شرکت های برق تهران و البرز خواست حداکثر تخصیص اعتبار را برای انجام این پروژه در نظر بگیرند.
درویش پور در بخش دیگری با اشاره به اینکه البرز با وجود داشتن نیم درصد از کل راه‌های کشور، بیش از ۱۷ درصد ترافیک کشور را در ایام پیک به دوش می کشد، به سرانجام رسیدن هرچه سریع تر پروژه ملی بزرگراه شمالی کرج و اتصال آن به ادامه بزرگراه همت که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی استاندارد را خواستار شد.

وی تاکید کرد: براین اساس برق منطقه ای تهران و شهرداری کرج مکلف به همکاری در خصوص مقاوم سازی در صورت نیاز جابجایی دکل های مسیر پروژه هستند.

دراین نشست رسیدگی به مشکلات جابجایی دکل های انتقال برق ۴۰۰ کیلوولت در مسیر بزرگراه شمالی کرج با اشاره به لزوم ایجاد همدلی و وفاق بیش از پیش مدیران برای پیشبرد امور مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد بر مبنای تفاهم نامه منعقده استانداری البرز، برق منطقه ای تهران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در خصوص تامین منابع مالی و شروع عملیات اجرایی برای ایجاد پست های سیار ۶۳ کیلو و ۴۰۰ کیلو ولت برای تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی استان اقدام کنند.

استان البرز دارای ۱۳ شهرک و منطقه صنعتی دولتی و خصوصی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا