احتمال افزایش 200 هزار تومانی حقوق کارگران در سال 99


احتمال افزایش 200 هزار تومانی حقوق کارگران در سال 99
عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد از احتمال افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حقوق کارگران در سال ۹۹ خبر داد.

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد از احتمال افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حقوق کارگران در سالجاری خبرداد و اظهار‌کرد: این تصمیم نهایی نشده و تصمیم گیری نهایی باید در نشست این شورا اتخاذ شود. او با اشاره به علت برگزار نشدن جلسه این شورا در چهارشنبه قبل، گفت: قرار بود جلسه این شورا برای بحث در مورد افزایش حق مسکن کارگران تشکیل شود، ولی به دلیل تغییر وزیر صنعت، این جلسه به هفته آینده موکول شده است.

به گزارش تسنیم، شکور پورحسین عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد از افزایش میزان حق مسکن کارگران در سالجاری خبرداد و اظهار‌کرد: طبق توافقات صورت گرفته میان نمایندگان دولت، نمایندگان کارگری و نمایندگانی از کارفرمایان، مقرر شده که میزان حق مسکن کارگران در سالجاری مجدداً افزایش یابد.

او ادامه داد: باتوجه به انتقاداتی که به نحوه تعیین حقوق کارگران در شورای حقوق و دستمزد وجود دارد، بنا شده تا دستمزد کارگران که اصلی ترین پایه چرخ تولید در کشور هستند، مجدداً مورد بازنگری قرار گیرد.

احتمال افزایش 200 هزار تومانی حقوق کارگران در سال 99

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد اضافه کرد: این تصمیم برای بهبود وضع معیشتی کارگران گرفته شده که امیدواریم تا حدی بتواند شکاف موجود بین حقوق کارگران و تورم موجود را پُر کند.

پورحسین عنوان کرد: میزان تورم و هزینه معیشتی کارگران امروز از دستمزد تعیین شده برای کارگران بیشتر است و کارگران را زیر خط فقر (آستانه فقر) قرار داده که این موضوع در سال جهش تولید سبب نگرانی این قشر زحمت کش شده است.

او تأکید کرد: بر اساس توافقات ضمنی که تا به حال بین اعضای شورای حقوق و دستمزد صورت گرفته، احتمال افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران در سالجاری وجود دارد، ولی تصمیم گیری نهایی باید در نشست این شورا اتخاذ شود.

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد در انتها با اشاره به دلیل برگزار نشدن جلسه این شورا در چهارشنبه گذشته، گفت: قرار بود نشست این شورا در روز چهارشنبه گذشته برای بحث در مورد افزایش حق مسکن کارگران تشکیل شود، ولی به علت تغییر وزیر صنعت، این جلسه به هفته آینده موکول شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه منابع انسانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا