لیالی قدر شب بیدار شدن دلهاست


لیالی قدر شب بیدار شدن دلهاست

فولادی گفت: شب قدر شب زنده داری شب بیدار ماندن نیست بلکه شب بیدار شدن دلهاست. و کسی که از فضیلت شب قدر محروم گردد از تمام خیرات و نیکی های محروم می ماند‌ و همچنین کسی که شب قدر را زنده داری کند تا شب قدر آینده عذاب از او دور می گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام فولادی، کارشناس مسائل مذهبی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر اظهار کرد: لیالی قدر را از جمله شب های با عظمت است که انسان می تواند از آن بهره ببرد.

وی ماه مبارک رمضان را سرآمد ماه ها خواند و افزود: ماه مبارک رمضان از بهترین و پر فضیلت ترین ماه های سال است که قلب آن؛ شب های قدر است و و بر هزار شب دیگر برتری دارد لذا مومنان میتوانند در شب های لیالی قدر؛ نهایت استفاده وافی و کافی را از این شب های پر برکت ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه عنوان کرد: شب قدر شب زنده داری شب بیدار ماندن نیست بلکه شب بیدار شدن دلهاست. و کسی که از فضیلت شب قدر محروم گردد از تمام خیرات و نیکی های محروم می ماند‌ و همچنین کسی که شب قدر را زنده داری کند تا شب قدر آینده عذاب از او دور می گردد.

فولادی با بیان اینکه شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از دیگر شب های قدر برتری دارد تصریح کرد: شب بیست و سوم ماه رمضان؛ شبی است که تقدیر انسان رقم می خورد لذا از فضیلت و برکت ویژه ای برخوردار است و مومنان با خضوع و خشوع در برابر پروردگار در این شب مهم میتوانند سرنوشت یکسال آینده خود رارقم بزنند.

وی با یادآوری شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: اگر چه ویروس کرونا باعث شد بسیاری از مراسمات ماه مبارک رمضان تعطیل شود اما منجر به تشکیل هیئت های خانگی شد و همچنین با شروع ایام شهادت حضرت علی (ع) مراسم معنوی لیالی قدر با رعایت کامل نکات بهداشتی در شهرستان در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی در برگزاری مراسم معنوی شب های قدر خاطر نشان کرد: تدابیر بهداتشی لازم جهت برگزاری مراسم شب های قدر در شهرستان انجام شده است و همچنین شهروندان میتوانند با رعایت نکات بهداشتی و همراه داشتن ماسک و دستکش و رعایت فاصله اجتماعی در مراسمات شرکت کنند و از آن بهره مند گردد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان