توزیع 3 هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند


توزیع 3 هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران از توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی میان خانوارهای بی بضاعت و اهدای کمک هزینه درمان به خانواده‌های دارای بیماران صعب العلاج خبر داد.

به گزارش زنان خبر،اکبر حیدریان در سی‌امین جلسه شورای خانه ایثارگران استان تهران اظهار داشت: افتتاح دفتر حقوقی، افتتاح ساختمان مرکزی خانه ایثارگران استان تهران، توزیع اقلام معیشتی از اقدامات این خانه به شمار می‌رود.
وی افزود: رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدا و کسانی که برای این مملکت زحمت کشیده‌اند گردن ما حق دارند و باید برای رفاه ایشان زحمت کشید و به آن افتخار کرد و ما با افرادی که بخواهند از نام ایثارگران سوءاستفاده کنند شدیداً برخورد خواهد کرد. برای ما کسانی ارزشمند هستند که برای ایثارگران ارزش قائل باشند و برای رفاه ایشان وقت بگذارند و حریم ایثارگران را حفظ نمایند.
مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران خاطر نشان کرد: وظیفه ما است که به مشکلات خانواده بزرگ ایثارگران رسیدگی نماییم و در این راه هیچگونه ادعایی نداریم، پرداخت حقوق ماهیانه، فراهم ساختن شرایط استفاده از بیمارستان‌های مجهز، مشاوره حقوقی، بیمه تکمیلی و … تنها گوشه‌ای خدماتی است که این خانه به ایثارگران عزیز می‌دهد.
سی‌امین جلسه شورای خانه ایثارگران استان تهران با حضور دبیر کل خانه ایثارگران استان تهران اکبر حیدریان و سردار احمدی و جمعی از اعضای شورا برگزار شد.

انتهای متن/*


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان