شب قدر در چهار نقطه تهران، کربلا و 400 پایگاه استان و شهرستانی برگزار می‌شود


شب قدر در چهار نقطه تهران، کربلا و 400 پایگاه استان و شهرستانی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام امین گفت: برنامه‌های شب قدر در چهار نقطه تهران، کربلای معلی و 400 پایگاه استان و شهرستانی کشور براساس پروتکل‌های بهداشتی از ساعت 23 تا یک شب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام «عبد الرحمن سفیدی امین» گفت: برنامه‌های شب قدر بطور همزمان در چهار نقطه تهران، کربلای معلی و ۴۰۰ پایگاه استانی و شهرستانی هیات در سراسر کشور براساس پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۲۳ تا یک شب برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی هیئات رزمندگان اسلام افزود: برنامه‌های تهران در منطقه ۲۲ مجاورت پارک جوانمردان، منطقه ۱۷ پارک شهید مایلی، انتهای اتوبان شهید بابایی در جوار گلزار شهدای گمنام ولایت و هیئت رزمندگان غرب تهران - میدان آزادی - مهدیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

سفیدی، با بیان اینکه برنامه احیای کربلای معلی بدون حضور مردم و مجازی خواهد بود، اضافه کرد: تمامی برنامه‌های هیات رزمندگان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

معاون فرهنگی هیئات رزمندگان اسلام اظهار کرد: برنامه‌های شب‌های احیا شامل سخنرانی و مدیحه سرایی و قرائت بخش‌هایی از دعای جوشن کبیر است.

وی تصریح کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت اصول بهداشتی، پیش‌تر به تمامی مراکز هیات در سطح کشور اعلام شده که مراسم‌ها بدون حضور مردم برگزار شود.

سفیدی در بخش دیگری به فعالیت‌های مجازی هیئات رزمندگان در این ایام اشاره کرد و گفت: براساس هماهنگی با آپارات، تمامی هیئات و مداحان اهل بیت علیهم السلام می‌توانند دعا، مناجات و مدیحه سرایی‌ها را به صورت زنده برای مخاطبین داشته باشند.

معاون فرهنگی هیئات رزمندگان اسلام تصریح کرد: هیئت رزمندگان اسلام دارای ۴۰۰ شعبه اصلی در سراسر کشور، مراکز استان و شهرستان و جوانان عاشورایی و پیروان عترت است که درمجموع یک هزار و ۱۰۰ پایگاه را شامل می‌شود.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !