ارائه خدمات مشاوره آنلاین مامایی به مادران باردار در شاهرود و میامی


ارائه خدمات مشاوره آنلاین مامایی به مادران باردار در شاهرود و میامی

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ارائه خدمات مشاوره مامایی آنلاین به مادران باردار در زمان وقوع انتقال کرونا ویروس توسط کارشناسان مامایی این  دانشگاه، خبر داد.

دکتر محمود عامری 23 اردیبهشت‌ماه در شورای مدیران این دانشگاه با اشاره به ارائه مشاوره‌های آنلاین در دوران شیوع کروناویروس،اظهار کرد: کادر درمان، متخصصین و پزشکان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود توانستند به صورت غیر حضوری مشاوره دهند ،که خود منجربه آرامش و کاهش استرس و موجب افزایش توانمندی خانواده‌ها در جهت خودمراقبتی بیشتر شده است

وی افزود: کارشناسان معاونت درمان دانشگاه با ایجاد گروه مجازی تحت عنوان "مهریار "در نرم افزار واتس اپ به صورت آنلاین به بیش از 60 مادر باردار خدمات مشاوره مامایی ارائه دادند.

مدیر درمان دانشگاه تصریح کرد: کارشناسان مامایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با توجه به ابلاغ دستورالعمل تعطیلی کلاس‌های آمادگی برای زایمان ویژه مادران باردار، مشاوره‌های خود را در قالب تشکیل کلاس‌های آموزشی مجازی به مادران باردار ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: آموزش مادران باردار شاهرودی به صورت ارائه پاور پوینت و حرکات ورزشی، ریلاکسیشن و موسیقی، بررسی نتایج آزمایشات و سونوگرافی و ارجاع آنلاین به متخصص مربوطه و... از جمله اقدامات گروه مشاوره مامایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این مدت بوده است .

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن قدردانی از جامعه مامایی کشور گفت: جامعه مامایی از اوائل اسفندماه و در زمان اپیدمی کرونا تا کنون خدمات ایثارگرانه بسیاری به جامعه هدف خود ارائه کرده است.
وی با اشاره به لزوم همراهی و همکاری مردم با مدافعان سلامت از عموم شهروندان دو شهرستان شاهرود و میامی خواست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را در مهار کووید19 یاری دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟