بهترین تلویزیونهای سال 2020 ال جی در بازار


بهترین تلویزیونهای سال 2020 ال جی در بازار

شرکت ال ‌جی سالانه محصولات جدیدی را عرضه بازار می‌کند که بر اساس مقتضیات زمان و نیازهای کاربران و استفاده‌کنندگان این محصولات تولید شده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانه نود، تلویزیونهای ال جی با جلب توجه بسیار با ارائه بهترین فناوری‌های روز دنیا توانسته‌اند گوی سبقت را از رقیبان خود بربایند. این محصولات ضمن ارائه بهترین کیفیت‌ها، از قیمت‌های مناسبی هم برخوردار هستند و به همین دلیل است که به تعداد کاربران و طرفداران این برند خوش‌نام، روزبه‌روز افزوده می‌شود. اگرچه تلویزیون‌های ساخته سال ۲۰۲۰ ال‌جی هنوز به بازار ایران راه نیافته‌اند، اما تلویزیون‌های ۲۰۱۹ ال‌جی هنوز در صدر جدول رقابت بوده و جزو پرمخاطب‌ترین محصولات هم نوع خود هستند. اگر بخواهیم دلیل این امر را بدانیم باید به جدیدترین فناوری‌هایی که توسط شرکت ال‌جی ارائه‌شده است اشاره داشته باشیم که در این محصولات نمود خاصی پیداکرده‌اند.

بهترین تلویزیونهای LED ال جی

اکثر تلویزیون‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند از نوع LED هستند. در این میان تلویزیون‌های LED ال‌جی به دلایلی از قبیل کیفیت تصویر عالی، قیمت مناسب، طول عمر بالا و همچنین استفاده از بهترین تکنولوژی‌ها، بازار را بیش از سایر محصولات همنوع تحت سلطه درآورده است. ازجمله این فناوری‌ها می‌توان به فناوری نانوسل (NanoCell) اشاره کرد که با سرکار آمدن این فناوری، نسل جدیدی از نمایشگرهای ال‌جی به بازار تلویزیون در سراسر جهان اضافه شد که هم‌زمان با ورود به این بازار، توانستند که به لحاظ مقایسه با سایر همنوعان، جای خود را در ردیف‌های اول جدول رقابت به ثبت برسانند. برای مثال تلویزیون ۴K نانوسل مدل SM۸۱۰۰ جزو تلویزیون‌های میان رده نانوسل ال‌جی بوده، اما در مقایسه با LEDهای معمولی، دارای کیفیت تصویر و امکانات بیشتری است. در میان تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی، مدل‌های SM۸۶۰۰ و نیز SM۹۰۰۰ بیشترین بازدید را داشته که نشان از کیفیت والای آن‌هاست. اگرچه تلویزیون‌های SM۹۵۰۰ و SM۹۸۰۰ نسبت به آن‌ها مدل ‌بالاتری دارند، اما کاربران علاوه بر اینکه می‌خواستند نیازهای آن‌ها برآورده شود، به قیمت تلویزیون نیز توجه می‌کردند و ازآنجاکه امکانات این تلویزیون‌ها تا حدود بسیار زیادی به هم شباهت دارد، گزینه‌ای را که قیمت کمتری داشت می‌پسندیدند.

بهترین تلویزیونهای سال 2020 ال جی در بازار

تلویزیون‌های اولد OLED ال‌جی

جملاتی که در بالا ذکر شدند در ارتباط با تلویزیون‌هایی بودند که دارای پنل LED هستند؛ اما ال‌جی تلویزیون‌های دیگری را نیز تولید کرده که ازلحاظ کیفیت تصویر و هوش مصنوعی به‌مراتب بهتر از تلویزیون‌های LED عمل کرده‌اند و در مقابل، از قیمت بالاتری هم برخوردارند. تلویزیونهای اولد OLED ال‌جی ازلحاظ طراحی بسیار ظریف‌تر و زیباتر از تلویزیون‌های LED بوده و نیز به دلیل استفاده از پیکسل‌های خودجوش به‌جای نور پس‌زمینه، رنگ‌ها به‌صورت واقعی‌تر و با کنتراست بیشتری به معرض تماشا گذاشته می‌شوند. این تلویزیون‌ها دارای کیفیتی فوق‌العاده هستند که به نسبت رزولوشنی که دارند این کیفیت دور از انتظار است. به‌عبارتی‌دیگر اگر یک تلویزیون LED و یک تلویزیون OLED که هر دو دارای رزولوشن ۴K هستند را برای مقایسه تصاویر کنار همدیگر بگذارید، متوجه می‌شوید که کیفیت این دو تلویزیون اختلاف زیادی باهم دارد و این اختلاف نیز ناشی از نوع پنل مورداستفاده در این تلویزیون‌هاست. انتخاب و گزینش در میان تلویزیون‌های اولد کاری بس دشوار است مگر این‌که به نظرات کارشناسان حرفه‌ای و خبره که در این زمینه فعالیت دارند رجوع کنیم. با این کار متوجه خواهیم شد که تلویزیون‌های اولد مدل‌های B۹ و C۸ بیشتر از سایر اولدها موردتوجه قرارگرفته‌اند؛ اما بیشترین آمار بازدید مربوط به تلویزیون اولد C۹ است که جوایزی از قبیل بهترین طراحی در سال ۲۰۱۹ و بهترین کیفیت را در میان تلویزیون اولد سال ۲۰۱۹ به خود اختصاص داد.

بهترین تلویزیونهای سال 2020 ال جی در بازار

در تلویزیون‌های ال‌جی از پنل IPS استفاده‌شده که به پنل ضدضربه شناخته‌شده و همچنین زاویه دید بیشتری را نسبت به پنلهای دیگر ایجاد می‌کند. همچنین ثابت‌شده که طول عمر تلویزیون‌های ال‌جی در مقایسه با تلویزیون‌های دیگر بیشتر بوده، دیرتر از وضوح رنگ‌های آن کاسته می‌شود. امکانات هوشمندی که در این تلویزیون‌ها به‌کاررفته است، ازنظر بسیاری از کارشناسان، بهترین گزینه‌هایی بوده‌اند که می‌تواند در یک تلویزیون جای‌گیرند. تمامی این عوامل دست‌به‌دست هم داده تا ال‌جی را به این سطح برسانند. درنهایت باید گفت که کیفیت تلویزیون‌های ال‌جی بر کسی پوشیده نیست و همین کیفیت واقعی موجب شده که مخاطبان بیشتری را نسبت به سایر همنوعان خود جذب کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)