اوتمار سافنور: توتو ولف سهام فرمول یک استون مارتین را نمی‌خرد


فرمول یک ایران – توتو ولف طی یک سرمایه گذاری شخصی، سهام استون مارتین را خریداری کرده است ولی مدیر تیم فرمول یک ریسینگ پوینت که سال بعد به عنوان تیم فرمول یک استون مارتین فعالیت می‌کند، می‌گوید که این خریداری سهام ربطی به تیم فرمول یک ندارد. بار دیگر توتو ولف، مدیر تیم فرمول یک مرسدس، به واسطه خرید سهام کمپانی استون مارتین که مدیریت آن بر عهده...

فرمول یک ایران – توتو ولف طی یک سرمایه گذاری شخصی، سهام استون مارتین را خریداری کرده است ولی مدیر تیم فرمول یک ریسینگ پوینت که سال بعد به عنوان تیم فرمول یک استون مارتین فعالیت می‌کند، می‌گوید که این خریداری سهام ربطی به تیم فرمول یک ندارد.

بار دیگر توتو ولف، مدیر تیم فرمول یک مرسدس، به واسطه خرید سهام کمپانی استون مارتین که مدیریت آن بر عهده دوستش، لارنس استرول، است، دوباره خبرساز شد. اخبار و شایعات حاکی از این است که ولف می‌خواهد برای فرمول یک 2021 به عنوان مدیر تیم فرمول یک استون مارتین فعالیت کند که این مسئله هم توسط خودش رد و تکذیب شده است، و هم توسط اوتمار سافنور که می‌گوید کمپانی خودروسازی استون مارتین ربطی به تیم فرمول یک آن ندارد:

من نمی‌توانم تصور کنم که او در تیم فرمول یک ما سهمی را به خودش اختصاص دهد. داشتن سهام در کمپانی خودروسازی کاملا متفاوت از داشتن یک کمپانی زیان‌ده فرمول یک است. من نزدیک به شش الی هفت هفته است-از ملبورن به بعد-با او صحبت نکرده‌ام.

اوتمار سافنور: توتو ولف سهام فرمول یک استون مارتین را نمی‌خرداوتمار سافنور: توتو ولف سهام فرمول یک استون مارتین را نمی‌خرد

استون مارتین DB5

من او را چندین بار در این مکالمات ویدیویی نرم افزار زوم دیده‌ام ولی هنوز در این مورد از او سوالی نپرسیده‌ام. با توجه به شناختی که از توتو دارم، فکر می‌کنم که کاملا حق با او بوده است. اگر نگاهی به روند سهام و روند ارزشی آن‌ها کنید، متوجه می‌شوید که زمان خوبی برای خرید بود. توتو در این کارها فرد باهوشی است و در این زمینه کمی سرمایه تولید کرده است و من فکر می‌کنم که کاملا حق با او بود و زمان درستی برای خرید بود.

ولف تا به الان تمام شایعات را رد کرده است اما در یک مصاحبه ای نیز گفته است که امکان دارد مسابقات بیشتری را در فصل 2020 از دست دهد به این خاطر که ممکن است تمرکزش را روی پروژه‌های دیگرش قرار دهد و مشغول کار روی آن پروژه‌ها باشد. او در فصل 2019، در مسابقه برزیل نیز غایب بود. اولین غیبت او از سال 2013 تا به الان.

ویراستار » انسیه صفری این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


20 متن و پیام تبریک تولد پسرم