خرید خودرو برای سرمایه گذاری مناسب است؟


🔻خرید و فروش خودرو به صفر رسیده است/ قیمت خودرو در دو ماه اخیر 12 درصد رشد کرده است 🔹قیمت خودرو قبل از نوروز به دلیل وجود کرونا و استقبال نکردن خریداران افزایشی نداشت و در بعضی موارد پایین هم آمد، اما اکنون بعد از گذشت دو ماه، بیشتر از 12 درصد تورم داشته است. […] نوشته خرید خودرو برای سرمایه گذاری مناسب است؟ اولین بار در عالم اقتصاد. پدیدار شد.

🔻خرید و فروش خودرو به صفر رسیده است/ قیمت خودرو در دو ماه اخیر ۱۲ درصد رشد کرده است

🔹قیمت خودرو قبل از نوروز به دلیل وجود کرونا و استقبال نکردن خریداران افزایشی نداشت و در بعضی موارد پایین هم آمد، اما اکنون بعد از گذشت دو ماه، بیشتر از ۱۲ درصد تورم داشته است.

🔹بالا رفتن قیمت ارز در گران شدن قیمت خودرو تأثیرگذار است. نرخ ارز از ۳ ماه گذشته تاکنون ۲۵ درصد گران‌تر شده است و بر نرخ تمام کالاها و به‌ویژه خودرو تأثیرات خود را گذاشته است.

🔹نباید بالا رفتن نرخ دلار را به گردن دلال‌ها انداخت، بلکه دلیل آن اقدامات بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت صمت است، زیرا کسری بودجه، تورم را به دنبال دارد. اگر دولت سیاست‌های درستی اتخاذ کند نقش دلالان در تعیین نرخ ارز کاهش پیدا می‌کند. اما زمانی که به‌طور دائم پول توزیع و بانک مرکزی نیز حیاط‌خلوت دولت محسوب می‌شود، تورم نیز در بازار شکل می‌گیرد.

🔹بعد از افزایش قیمت‌ها، خرید و فروش خودرو به صفر رسیده است. مردم پولی ندارند که به دنبال خرید خودرو باشند. در این شرایط نیز به سرمایه‌گذاری از طریق خرید خودرو توصیه نمی‌شود، زیرا هزینه‌های نگهداری بالاست و سودی به همراه نمی‌آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک