قنبرپور: پرسپولیس شایسته قهرمانی است


قنبرپور: پرسپولیس شایسته قهرمانی است

پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در صورت ادامه نیافتن لیگ برتر، پرسپولیس باید به‌عنوان قهرمانی معرفی شود، چرا که شایسته این مقام است. «مصطفی قنبرپور» در خصوص اینکه در شرایط فعلی آینده لیگ برتر را چگونه ارزیابی می‌کند؟ اظهار داشت: چیزی مهمتر از سلامتی مردم نیست و امیدوارم این شرایط تمام شود. وی ادامه داد: در این خصوص باید جلسات...

قنبرپور: پرسپولیس شایسته قهرمانی است
قنبرپور: پرسپولیس شایسته قهرمانی است

پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در صورت ادامه نیافتن لیگ برتر، پرسپولیس باید به‌عنوان قهرمانی معرفی شود، چرا که شایسته این مقام است.

«مصطفی قنبرپور» در خصوص اینکه در شرایط فعلی آینده لیگ برتر را چگونه ارزیابی می‌کند؟ اظهار داشت: چیزی مهمتر از سلامتی مردم نیست و امیدوارم این شرایط تمام شود.

وی ادامه داد: در این خصوص باید جلسات متعدد کارشناسی صورت بگیرد اما با توجه به اینکه پرسپولیس ۱۰ امتیاز از تیم دوم جدول پیش است، در صورت تعطیلی لیگ باید به‌عنوان قهرمانی برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: الان ۲۷ امتیاز از لیگ باقی مانده و بهتر است که برای این که هیچ حرف و حدیثی نباشد لیگ را برگزار کنند. می‌شود بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کرد در این صورت هوادارانی که عاشق تیم‌هایشان هستند می‌توانند از تلویزیون بازی‌ها را پیگیری کنند.

قنبرپور ادامه داد: باید همه بدانیم که اکنون سلامتی مردم در اولویت است، اما شرایط برگزاری لیگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم وجود دارد.

وی افزود: خوب نیست که برخی تیم‌ها درپی حاشیه‌سازی باشند تا پرسپولیس به حقش که همان عنوان قهرمانی است، دست نیابد. بهتر است تیم‌ها و مسوولان‌ آنها، حرف خود را در زمین مسابقه بزنند.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود! + عکس