احتمال تاخیر دوباره فیلم James Bond: No Time to Die وجود دارد


احتمال تاخیر دوباره فیلم James Bond: No Time to Die وجود دارد

جدیدترین قسمت از ماجراجویی جیمز باند، ممکن است بار دیگر تاخیر داشته باشد. فیلم James Bond: No Time to Die احتمالا در سال 2021 اکران گردد. سایت Daily Mail از احتمال تاخیر فیلم James Bond: No Time to Die خبر داد. Universal هزینه‌های گزافی برای این فیلم کرده است. بودجه ساخت فیلم 250 میلیون دلار گزارش شده است. این هزینه و سرمایه گذاری چیزی نیست که...

جدیدترین قسمت از ماجراجویی جیمز باند، ممکن است بار دیگر تاخیر داشته باشد. فیلم James Bond: No Time to Die احتمالا در سال 2021 اکران گردد.

سایت Daily Mail از احتمال تاخیر فیلم James Bond: No Time to Die خبر داد. Universal هزینه‌های گزافی برای این فیلم کرده است. بودجه ساخت فیلم 250 میلیون دلار گزارش شده است. این هزینه و سرمایه گذاری چیزی نیست که بشود بر روی آن ریسک کرد و عوامل فیلم تلاش خودشان را برای هرچه بیشتر دیده شدن فیلم خواهند کرد. احتمالا باید تا زمانی که مردم دوباره بتوانند به راحتی در سینما حضور داشته باشند صبر کنیم. یک منبع نزدیک در اینباره گفت:

اگر قرار است تا سال بعد صبر کنیم خب صبر می‌کنیم. میلیون‌ها دلار سرمایه درگیر است. ما زمانی این فیلم را منتشر می‌کنیم که تماشاچیان در امنیت و سلامت کامل باشند.

اگر نگاهی به دنیای سینما بیندازیم فیلم‌های بسیاری هستند که تاریخ انتشار آن‌ها به سال بعد موکول شده است. Eternals, Morbius, سریع و خشن 9 و بسیاری دیگر می‌توانید تمامی فیلم‌هایی که در سال 2021 اکران خواهند شد را از اینجا ببینید. بسیاری از این فیلم‌ها سرمایه‌گذاری‌های کلانی را نشان می‌دهد. وقتی بیننده‌ای برای تماشا وجود ندارد پس طبیعی است که هیچ کس عجله‌‌ای برای اکران آن‌ها نداشته باشد. بنابر این در حال حاضر برنامه صبر کردن است. مردم با گذشت زمان دوباره به سینماها بازمیگردند. همین حالا نیز برنامه تابستان سال بعد بسیار شلوغ است.

درحالی که بسیاری از سینماها بخاطر پاندمی شدن ویروس کرونا بسته هستند، استودیو Universal این زنجیر را با انتشار برخی محصولاتش بصورت ویدیویی شکسته است. آن‌ها انیمیشن Trolls World Tour را بصورت VOD منتشر کردند [VOD نوعی سیستم انتشار محتوای صوتی و ویدیویی است] که اتفاقا به خوبی نیز پیش رفت. البته این باعث ناراحتی سینماداران و شرکت هایی مانند AMC Theatres شد و احتمال دارد استودیو یونیورسال برای اکران محصولاتش در سینما دچار مشکل شود.

احتمال تاخیر دوباره فیلم James Bond: No Time to Die وجود دارداحتمال تاخیر دوباره فیلم James Bond: No Time to Die وجود دارد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی