نامزد دیبالا تکذیب کرد: تست جدید کرونای پائولو مثبت نیست


نامزد دیبالا تکذیب کرد: تست جدید کرونای پائولو مثبت نیست

ابتلای مجدد ستاره آرژانتینی به ویروس کرونا تکذیب شد.

ابتلای مجدد ستاره آرژانتینی به ویروس کرونا تکذیب شد.

به گزارش سایت نود، پاسخ تست جدید دیبالا نرسیده اما حتی اگر تست او مثبت باشد، وضعیت او غیرعادی نیست زیرا ویروس کرونا می تواند تا 60 روز در بدن یک فرد بماند.

برنامه تلویزیونی اسپانیایی El Chiringuito در این هفته مدعی شد آزمایش کرونای پائولو دیبالا برای چهارمین بار طی 40 روز اخیر مثبت بوده و این ادعا نگرانی های زیادی را به وجود آورد. با این حال بعضی رسانه های ایتالیایی گفته بودند که پاسخ آزمایش اخیر دیبالا هنوز نیامده و او باید صبر کند. اوریانا ساباتینی، نامزد دیبالا در گفتگو با Canal 9 آرژانتین در این مورد گفت:

تست کرونای پائولو دوباره مثبت نبوده است. او تست داده و فقط باید صبر کند تا جواب آن بیاید. بنابراین نمی دانم این اخبار از کجا آمده است. همانطور که مثبت بودن تست کرونای خود را منتشر کردیم، پاسخ این تست را هم اعلام می کنیم. تست کرونای من شخصا منفی بود اما صد در صد مطمئن نبودیم. بنابراین خواستیم فقط وقتی مطمئن شدیم، اعلام کنیم.
توتو اسپورت در گفتگو با پروفسور جووانی دی پری سوال پرسیده بود که چرا دیبالا در این مدت طولانی هنوز پاسخ منفی خود را دریافت نکرده است و او پاسخ داد:

بستگی به بدن هر فرد دارد و طولانی شدن زمان ریکاوری غیرطبیعی نیست. زمان ریکاوری می تواند بین 8 تا 37 روز باشد اما در بعضی موارد این مدت می تواند حتی به دو ماه برسد. پاسخ مثبت تست کرونا لزوما به معنای نابودی بدن نیست.
گفته می شود دیبالا وضعیت جسمانی کاملا خوبی دارد و در خانه تمرین می کند.

1977

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش 11برابری درآمد عملیاتی صنعت خودرو و قطعات