دانلود فیلم شاه ماهی

دانلود فیلم شاه ماهی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانردرام، اجتماعی، فانتزی
زبانفارسی
سال انتشار1399
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان90 دقیقه
کارگرداننادر مقدس

بازیگران :

رومینا پهلوان، میثم مرادی، الهه موسوی، مانی عمران پور، محمدصادق یزدانی، همایون ارشادی، فریبا کوثری

خلاصه داستان :

این فیلم ماجرای تارا و دوستانش را روایت می کند که در آستانه ورود به دانشگاه هستند، آن ها برای حل بحران عطا، دوست دوران کودکی شان سفر پر ماجرایی را آغاز می کنند…

معرفی فیلم شاه ماهی

دانلود فیلم ایرانی شاه ماهی : “شاه ماهی” درامی اجتماعی، به کارگردانی نادر مقدس و نویسندگی و تهیه کنندگی افسانه منادی، محصول سال 1398 می باشد.

“شاه ماهی” فیلمی پر انرژی و متفاوت از نادر مقدس است که داستان تلاش برای رسیدن به آرزوها است و در آن به مسائل و مشکلات مربوط به نوجوانان و جوانان 17 و 18 ساله پرداخته شده است.

تولید فیلم سینمایی “شاه ماهی” از مردادماه 1398 کلید خورد و فیلمبرداری این فیلم در لوکیشن های مختلفی از جاده ها و جنگل های شمال کشور و همچنین تهران و اطران آن انجام گرفته است.

نادر مقدس که پیش از این به عنوان کارگردان در فیلم سینمایی “شور عشق” فعالیت داشته است و نقش پررنگی در پیشرفت و به شهرت رسیدن بهرام رادان و مهناز افشار دو بازیگر نقش اصلی این فیلم داشته است، در “شاه ماهی” نیز از بازیگران نوجوان و جوان آموزش دیده و مستعد که تاکنون بر پرده سینما ظاهر نشده اند، استفاده کرده است. انتخاب بازیگران فیلم “شاه ماهی” بدون فراخوان و سر و صداهای مرسوم انجام گرفته است و اکثر بازیگران این فیلم ترکیبی از هنرجویان جوانان و نوجوانانی می باشند که تاکنون جلوی دوربین نرفته اند و پیش از این فقط تجربه اجرای صحنه را با نادر مقدس داشته اند. البته شایان ذکر است که در فیلم “شاه ماهی” در کنار این بازیگران جوان، دو تن از بازیگران مطرح و با سابقه کشور یعنی فریبا کوثری و همایون ارشادی نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “شاه ماهی” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم شاه ماهیدانلود فیلم شاه ماهی

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی شاه ماهی

کارگردان: نادر مقدس، تهیه کننده: افسانه منادی، نویسنده: افسانه منادی، مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی، صدابردار: فرشید احمدی، مدیر تولید: مهدی حیدری، طراح لباس: سمیه سنقری، طراح گریم: محمد رضا قومی، سرپرست گریم: مهدی شعبانی، مجری طرح: ناصر مقدس، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بیژن حجازی، دستیار دوم کارگردان: حسین گودرزی، منشی صحنه: مژگان مظاهری، عکاس: مژده مرادی، مدیر تدارکات: علی بهرام، تصویر برداری پشت صحنه: ری را حیدری

5 / 5 ( 1 امتیاز )