لرستان از استان‌های موفق در برگزاری انتخابات مجلس بود


لرستان از استان‌های موفق در برگزاری انتخابات مجلس بود

استاندار لرستان: دستگاه‌های اجرایی برای انتخابات ریاست جمهوری هماهنگی لازم را داشته باشند.

سید موسی خادمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جلسه ویدئو کنفرانس ستاد انتخابات کشور امروز به ریاست دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و با حضور استانداران و اعضای ستاد اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه از تلاش استان‌ها به خاطر برگزاری انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی و استان لرستان نیز به‌عنوان یکی از استان‌های موفق در این زمینه تقدیر شد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: لزوم هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی در انتخابات ریاست جمهوری که در سال آینده برگزار می‌شود از موضوعاتی بود که مورد تأکید قرار گرفت.

خادمی اضافه کرد: اصلاح قانون انتخابات و رفع نقاط ضعف به‌منظور برگزاری انتخابات پیش رو ازدیگر نکاتی بود که در مورد آن بحث شد.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: با توجه به مشخص شدن منتخبین مردم لرستان در همان دور اول، انتخابات سایر استان‌هایی که به دور دوم کشیده شده در شهریورماه برگزار می‌شود.

استاندار لرستان بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری از دیگر رخدادهای مهم سیاسی کشور بوده که در سال آینده برگزار خواهد شد و وزارت کشور با تأکید بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در این راستا، پیگیر فراهم کردن شرایط و زمینه برگزاری سالم آن است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه