دانلود فیلم طلا

دانلود فیلم طلا با لینک مستقیم و کیفیت عالی

امتیاز imdb5.4
ژانردرام، اجتماعی
زبانفارسی
روز انتشار10 اردیبهشت
سال انتشار1399
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان83 دقیقه
کارگردانپرویز شهبازی

بازیگران :

نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین‌ العابدین، احترام برومند، مهرداد صدیقیان

خلاصه داستان :

این فیلم ماجرای 3 جوان را رویات می کند که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند و به همین خاطر قصد راه‌ اندازی رستورانی را دارند که دچار اتفاقاتی می شوند و در این بین پدر یکی از آن‌ ها فوت کرده و مبلغ قابل توجهی پول نیز مفقود می‌ شود. منصور (هومن سیدی) نقش اصلی فیلم، با هدف راه‌ اندازی یک رستوران و عبور از دوران بی پولی، درگیر مشکلات نا‌ خواسته دریا و طلا دختر برادرش می‌ شود که…

همچنین در خلاصه داستان این فیلم آمده است : راهی برای پول دارشدن، خسته از نگاه تحقیر آمیز دور و بری ها احساس تباهی از کارکردن برای دیگران؛ این ها دلایلی است که سه نفر را به هم وصل کرده تا یک کار و کاسبی راه بیندازند.

معرفی فیلم طلا

دانلود فیلم ایرانی طلا : “طلا” درامی اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته، محصول سال 1397 می باشد.

سینمایی “طلا” هفتمین ساخته‌ ی پرویز شهبازی بعد از کارگردانی فیلم هایی نظیر “نفس عمیق”، “عیار 14″، “دربند”، “مالاریا” و… می باشد. که همیشه دغدغه‌ ی مسائل مربوط به جوانان را داشته است. این فیلم طبق روال گذشته‌ ی این فیلمساز یک روایت اجتماعی به روز درباره مسائل جوانان است و باز هم به نسل دهه‌ ی شصت می‌ پردازد. در این فیلم سینمایی پیدا کردن راهی برای پولدار شدن، خستگی از نگاه تحقیر آمیز اطرافیان و احساس تباهی از کار کردن برای دیگران، سه نفر را به هم وصل می کند تا یک کار و کاسبی خوب و پر درآمد راه بیندازند.

دانلود فیلم طلادانلود فیلم طلا

فیلم سینمایی “طلا” نخستین بار در سال 1397 در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده است. “طلا” چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه 1399 به صورت آنلاین اکران شده و شایان ذکر است این فیلم دومین فیلم بعد از فیلم سینمایی “خروج” ابراهیم حاتمی کیا می باشد که برای پیشگیری از شیوع کرونا به صورت آنلاین در پلتفرم های وی او دی به اکران در آمده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی “طلا” در اواسط خرداد ماه 1397 در تهران آغاز شد و بعد از 60 جلسه فیلمبرداری به پایان رسید.

در فیلم “طلا” بازیگران مطرح متعددی به بازی پرداخته اند که هومن سیدی با ایفای نقش منصور بازیگران نقش اول و اصلی فیلم محسوب می شود. از دیگر بازیگران مطرح این فیلم می توان به نگار جواهریان در نقش دریا، طناز طباطبایی در نقش لیلا، مهرداد صدیقیان در نقش رضا، هدی زین‌ العابدین و احترام برومند اشاره کرد.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “طلا” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم طلادانلود فیلم طلا

افتخارات

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه (پرویز شهبازی) در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر (1397)نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری (منصور شهبازی ) در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر (1397)

دانلود فیلم طلادانلود فیلم طلا

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی طلا

کارگردان: پرویز شهبازی، تهیه کننده: رامبد جوان، محمد شایسته، نویسنده: پرویز شهبازی، فیلمبرداری: پیمان شادمان فر، دستیار اول فیلمبردار: آرش رمضانی، مجری نور: اکبر دهقان، استدی کم: عاطف امیری، دستیاران: مصطفی صادقی، مهدی براتی، رضا تناور، ایمان رمضانی، امیرعلی آذرهوش، امیرحسن کتب زاده، سرپرست تدوین: پرویز شهبازی، صدابردار: منصور شهبازی، دستیاران صدا: سیروان محمودی، جواد الماسی، صداگذار: حسین ابوالصدق، طراح چهره‌ پردازی: عباس عباسی، مجریان گریم: هلیا رشقی، میثم قرگزلو، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، دستیار صحنه: رشید حسینی، دستیاران: بهنام قدیری، ابراهیم ناصری، محمدرضا بیدگل، طراح لباس: سارا سمیعی، دستیاران لباس: ماهرخ سلیمانی پور، مهسا سلیمانی پور، موسیقی: ستار اورکی، منشی صحنه: لادن رحمتی، عکاس: محمد بدرلو، دستیار اول کارگردان: حمید خضوعی، دستیاران: نیلوفر کوخانی، مجید آذرنگ، برنامه‌ ریز: اشکان سپهر، دستیار برنامه ریز: علیرضا شایسته، جلوه های ویژه کامپیوتری: جواد مطوری، مشاور رسانه ای: آریان امیرخان، مسئول دوربین: مهرداد کاظمی، محمد کاظمی

5 / 5 ( 4 امتیاز )