دانلود فیلم سمفونی نهم

دانلود فیلم سمفونی نهم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

امتیاز imdb5.5
ژانرکمدی، درام، فانتزی
زبانفارسی
روز انتشار15 آبان
سال انتشار1398
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان93 دقیقه
فروش گیشه743٬230٬000 تومان
کارگردانمحمدرضا هنرمند

بازیگران :

(اپیزود عصر حاضر) حمید فرخ نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، منوچهر آذر، (اپیزود ایران باستان) علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، (اپیزود سده چهارم) هدی زین العابدین، داریوش رشادت، پوریا تهرانی، (اپیزود دوران قاجار) پژمان بازغی، الهام نامی، حسن شیرزاد، (اپیزود جنگ جهانی) حمیدرضا مولانا، مارین ون هولک

خلاصه داستان :

راحیل یک پزشک جراح است که همسرش را در حین عمل جراحی از دست داده‌است. او تصمیم می‌گیرد تا جنازه همسرش را بدزدد و او را طبق وصیتش در یک روستای دور افتاده، در کنار پدر و مادرش به خاک بسپارد، کاری که خانواده ی همسرش با آن موافق نیستند. راحیل در میانه ی راه با ملک الموت روبرو می‌ شود و می‌ فهمد که دیگر فرصتی برای انجام خواسته ی همسرش ندارد. اما ملک الموت به جای قبض روح راحیل، عاشق او می‌شود و …

همچنین در خلاصه‌ ی داستان این فیلم آمده است که: شاید عاشق شدن آخرین فرصت هرکسی برای آدم بودن است. شما هم موافقید؟

معرفی فیلم سمفونی نهم

دانلود فیلم ایرانی سمفونی نهم : “سمفونی نهم” فیلمی به کارگردانی محمدرضا هنرمند، نویسندگی محمدرضا هنرمند و حامد افضلی و تهیه کنندگی زینب تقوایی، محصول سال 1397 می باشد. این فیلم دهمین ساخته سینمایی محمدرضا هنرمند بعد از 17 سال دوری از فعالیت کارگردانی در سینما می باشد. آخرین ساخته وی در سینما به سال 1380 و فیلم سینمایی “عزیزم من کوک نیستم” بر می گردد.

فیلم سینمایی “سمفونی نهم” که هزینه ساخت و تولید آن 5 میلیارد بوده برای نخستین بار در در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1397 به نمایش درآمد. این فیلم در تاریخ 15 آبان ماه 1398 در سینماهای سراسر کشور اکران شد و در 9 اردیبهشت ماه 1399 نیز در شبکه نمایش خانگی پخش و توزیع شد.

تصویر برداری فیلم “سمفونی نهم” در لوکیشن های متعددی صورت گرفته است که اکثر لوکیشن‌ های آن در اطراف کاشان و تهران بوده است.

دانلود فیلم سمفونی نهمدانلود فیلم سمفونی نهم

جالب است بدانید در سینمایی “سمفونی نهم”، تصویر کاراکتر های تاریخی مهمی همچون هیتلر و کوروش برای نخستین بار در سینمای ایران به تصویر کشیده شده است و در این فیلم به روزهای پایانی حیات کورش و نیز فرزندش بردیا پرداخته شده است.

ساره بیات در نقش راحیل و حمید فرخ نژاد در نقش ملک‌ الموت دو بازیگر نقش اصلی فیلم “سمفونی نهم” می باشند. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به محمدرضا فروتن در نقش سرهنگ کامبیز امینی و برادر همسر راحیل، منوچهر آذر در نقش ملک الموت ارشد، علیرضا کمالی در نقش کوروش بزرگ، مهرداد صدیقیان در نقش بردیا، هدی زین العابدین در نقش رابعه خاتون، داریوش رشادت در نقش حارث، پوریا تهرانی در نقش بکتاش، پژمان بازغی در نقش امیرکبیر، الهام نامی در نقش عزت‌الدوله، حسن شیرزاد در نقش حاج علی خان حاجب‌ الدوله، حمیدرضا مولانا در نقش هیتلر و مارین ون هولک در نقش اوا براون نامزد هیتلر، اشاره نمود.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “سمفونی نهم” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم سمفونی نهمدانلود فیلم سمفونی نهم

افتخارات

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین تدوین (محمدرضا موئینی) در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر (1397)نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری (حسین ابوالصدق) در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر (1397)نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس (مشکین مهرگان) در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر (1397)نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی (مجید اسکندری) در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر (1397)نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه میدانی (ایمان کرمیان) در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر (1397)

دانلود فیلم سمفونی نهمدانلود فیلم سمفونی نهم

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی سمفونی نهم

کارگردان: محمدرضا هنرمند، تهیه کننده: زینب تقوایی، نویسنده: محمدرضا هنرمند، حامد افضلی، مدیر فیلم برداری: هومن بهمنش، طراح چهره پردازی: مجید اسکندری، مدیر تولید: مهدی بدرلو، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده، صداگذار: حسین ابوالصدق، سرپرست تدوین: محمدرضا موئینی، دستیار اول کارگردان: آرش حسن پور، دستیار کارگردان: ماریار حاجتی، عکاس: احمدرضا شجاعی، مدیر رسانه و تبلیغات: آیدا مصباحی، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، موسیقی: امین هنرمند، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، اجرای دکور: محمدامین سماک

5 / 5 ( 4 امتیاز )