دانلود فیلم چشم و گوش بسته

دانلود فیلم چشم و گوش بسته با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانرکمدی، اجتماعی
زبانفارسی
روز انتشار15 آبان
سال انتشار1398
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان93 دقیقه
فروش گیشه12٬834٬229٬000 تومان
کارگردانفرزاد موتمن

بازیگران :

امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی، پوریا پورسرخ، مانی حقیقی، محمدرضا صولتی

خلاصه داستان :

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: مردی توسط یک زن تبهکار کشته می شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنوا است. آن ها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند و بی گناهی خود را اثبات کنند اما ماجرای ناشنوا بودن و نابینا بودنشان باعث به وجود آمدن ماجراهای های جالب و البته خنده داری می شود و…

معرفی فیلم چشم و گوش بسته

دانلود فیلم ایرانی چشم و گوش بسته : “چشم و گوش بسته” فیلمی به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور، محصول سال 1397 می باشد. فیلمنامه این فیلم را نیز هما بذرافشان نگاشته است. این فیلم نخستین اثر فانتزی – کمدی فرزاد موتمن کی پیش از این کارگردانی فیلم های دیگری همچون آخرین بار کی سحر را دیدی، خداحافظی طولانی، سایه روشن، سراسر شب و … بر عهده داشته است، می باشد.

“چشم و گوش بسته” فیلمی در ژانر کمدی، اکشن و فانتزی می باشد که در شهریور 98 از شورای پروانه نمایش فیلم‌ های سینمایی مجوز نمایش گرفت. این فیلم سینمایی در 15 آبان ماه 1398 در سینماهای کشور اکران شد و در 11 اردیبهشت ماه 1399 در شبکه نمایش خانگی توزیع و پخش خواهد شد.

دانلود فیلم چشم و گوش بستهدانلود فیلم چشم و گوش بسته

حضور دو کاراکتر که یکی کر است و دیگری کور اما مکمل یکدیگر هستند و با قرار گرفتن در کنار هم در لحظات بحرانی و شرایطی که انسان به تمام حواس پنج‌ گانه‌ اش برای رهایی از مخمصه نیاز دارد باعث جذابیت هر چه بیشتر این اثر شده است. نکته جالب دیگر این فیلم توانایی های خارق العاده این کاراکتر ها در کنار مشکلاتشان می باشد. به عنوان مثال کاراکتر امین حیایی با اینکه نمی شنود اما توانایی لب خوانی حتی از فواصل دور را دارد که همین قابلیت سبب پیدایی مکان قرارها از زبان خلافکاران می شود. کاراکتر بهرام افشاری نیز با اینکه نمی تواند ببینید اما توانایی بویایی بالا و عجیبی دارد که می تواند با بو کردن افراد حقایق زیادی را درباره آن‌ ها بفهمد.

در فیلم سینمایی “چشم و گوش بسته” بازیگران مطرح متعددی ایفای نقش کرده اند که امین حیایی در نقش بهروز (فرد ناشنوا) و بهرام افشاری در نقش سعید (فرد نابینا) دو بازیگر نقش اصلی و اول این فیلم می باشند. از دیگر بازیگران مطرح این فیلم سینمایی نیز می توان به آناهیتا درگاهی در نقش نانا زن خلافکار، مسعود کرامتی در نقش سرهنگ، لیندا کیانی در نقش سحر خواهر سعید، پوریا پورسرخ در نقش نامزد نانا، مانی حقیقی در نقش رئیس (فرد کور دستور دهنده به نانا و نامزدش) و محمدرضا صولتی در نقش احمدی دستیار سرهنگ اشاره نمود.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “چشم و گوش بسته” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم چشم و گوش بستهدانلود فیلم چشم و گوش بسته

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی چشم و گوش بسته

کارگردان: فرزاد موتمن، تهیه کننده: امیرحسین آشتیانی پور، نویسنده: هما بذرافشان، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، دستیار دوم فیلمبردار: یعقوب جهان پور، صدابردار: بهروز معاونیان، دستیار صدابردار: آرش نجفیان، سرپرست صداگذاری: فرزان معاونیان، سرپرست تدوین: عماد خدابخش، مدیربرنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: منصور وثوقی، دستیار اول کارگردان: سعید غلامی، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، طراح گریم: امیرترابی، منشی صحنه: دنیا راد، دستیار اول فیلمبردار: امیر پرچمی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: رامونا میریان، مدیر تولید: حسین بشگرد، مدیر تدارکات: سجاد نوری، مجری طرح: نیما حسنی نسب، موسیقی: بابک میرزاخانی، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، مجری طرح: نیما حسنی نسب، سرپرست جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک

5 / 5 ( 2 امتیاز )