اولویت شهرداری سقز اجرای طرح های عمرانی است


اولویت شهرداری سقز اجرای طرح های عمرانی است

سنندج - ایرنا - مسوول کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سقز با اشاره به اینکه اکیپ های عمرانی شهرداری در 2 شیفت بصورت شبانه روزی فعالیت خواهند کرد، گفت: امسال اولویت کاری شهرداری سقز اجرای طرح های عمرانی است.

امیر زارع‌زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شروع سال با اعلام خط مشی از سوی شورای اسلامی شهر به شهرداری سقز، امورات بر طبق روال و ظابطه‌مند در حال انجام است که این خود نوید روزهای عمرانی و آبادانی را برای سقز دارد.

وی افزود: برای آبادانی و توسعه شهر، اکیپ‌های عمرانی در ۲ شیفت بصورت شبانه روزی فعالیت خواهند کرد و با جدیت تمام و با همت اعضای شورای اسلامی، شهرداری، استانداری کردستان، فرمانداری ویژه شهر سقز و سایر ادارات، اوراق مشارکت که در زمان شورای های ادوار اخذ و به وام تبدیل شد در زمان شورای دور پنجم تهاتر و بدهی چند ۱۰ میلیاردی صفر شود و فرصت برای سرمایه گذاری و بهسازی اوضاع فراهم شود.

مسوول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سقز بیان کرد: در سال جاری، المان سازی میادین در شأن سقز ، نامگذاری معابر و خیابان ها، آموزش حقوق شهروندی و مسایل دیگر در کمیسیون فرهنگی با همت اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و تصویب خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران شهرداری سقز، گفت: در سال پیش رو چندین طرح عمرانی ماندگار به سرانجام خواهد رسید که اولویت دارترین آنها از منظر اعضای شورای اسلامی شهر، ساماندهی، لایه روبی و ایجاد فرصت سرمایه گذاری و تفریحی رودخانه سقز خواهد بود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز