صبر صحیح


سردار نیز برای ترک زنیت عجله‌ای ندارد و بارها نشان داده از اخلاق حرفه‌ای بالایی برخوردار است.

میعاد نیک| درخشش ادامه‌دار، وایرال شدن در رسانه‌های معتبر، احتمال پیوستن به تیم‌های بزرگ اروپایی و در نهایت ماندن در روسیه، نمایانگر چرخه همیشگی سردار آزمون و رسانه‌ها در سال‌های گذشته‌ است. مهاجم جوان ایرانی که نشان داده توانایی‌های زیادی در پست شماره 9 دارد و حضورش در محوطه جریمه برای همه مدافعان و سنگربانان به کابوسی وهم‌انگیز مبدل می‌شود، همواره در حال لینک شدن به تیم‌های مطرحی همچون لیورپول، رئال، اتلتیکومادرید و ناپولی است. لینک شدنی که فعلاً در حد احتمال باقی مانده و هرگز خبری رسمی از ترانسفر پسر ترکمن نمی‌شنویم.
طبیعی است که درخشش یک بازیکن جوان در تیم مطرحی همچون زنیت سن‌پترزبورگ که حکم ویترین لیگ روسیه را دارد، توجه مربیان و مدیران فوتبالی سراسر دنیا را به خود جلب کند اما اینکه چرا سردار نتوانسته روسیه را به مقصدی بزرگتر ترک کند، سؤال اکثر فوتبالدوستان ایرانی است. در ماه‌های اخیر اخباری مبنی بر تمایل ناپولی به جذب سردار بیش از میل رقبایی مانند اتلتیکومادرید و لسترسیتی شنیده می‌شد و حتی استعدادیاب‌های ایتالیایی نیز بازی‌های سردار را زیر نظر داشته‌اند اما همچنان باشگاه زنیت اخبار پیرامون انتقال مرد شماره 7 خود را تأیید نمی‌کند و سردار نیز با رفتاری حرفه‌ای حاضر به دامن زدن به این شایعات نیست.
آنچه باعث شده داستان ناپولی و آزمون تا این حد به درازا کشیده شود، بی‌ربط به ویروس کرونا نیست. درصورتی که شرایط جهان عادی بود و رقابت‌های فوتبال ادامه پیدا می‌کرد، با توجه به فرم درخشان سردار در ترکیب زنیت احتمالاً روند گلزنی‌های او باعث می‌شد تا سران ناپولی برای از دست ندادن شاه‌ماهی خود به سرعت دست به کار شوند و گوی خرید آزمون را از دیگر رقبا بربایند. از طرفی شیوع بیماری کرونا باعث شده تا اکثر مدیران فوتبالی دنیا نیز در برگزاری جلسات خود تجدیدنظر کنند و از آنجا که هنوز تکلیف پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اروپا مشخص نیست؛ کارهای خرید و فروش بازیکنان را به زمانی موکول کنند که فیفا تعیین می‌‌کند. سردار نیز برای ترک زنیت عجله‌ای ندارد و بارها نشان داده از اخلاق حرفه‌ای بالایی برخوردار است.
آزمون با تظاهر به عدم اطلاع از وضعیت نقل و انتقالاتی خود و ارجاع سؤالات به باشگاه زنیت، نمی‌خواهد که با تصمیماتی شتاب‌زده هم احتمالات بهتر را از دست بدهد و هم پل‌های پشت سر خود را خراب کند. آنچه بر هیچ ‌کس پوشیده نیست؛ این است که مهاجم ترکمنی تیم‌ ملی کیفیت و توانایی لازم برای بازی در لیگ‌های اسپانیا، ایتالیا، آلمان و انگلستان را دارد و تنها با یک انتخاب صحیح و مقصدی درست، می‌تواند لیگ‌های معتبر را برایمان جذاب‌تر و مسیر پیشرفت را برای دیگر فوتبالیست‌های ایرانی ترسیم کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !