دانلود فیلم یلدا

دانلود فیلم یلدا با لینک مستقیم و کیفیت عالی

امتیاز imdb6.4
ژانراجتماعی، درام
زبانفارسی
سال انتشار1399
کشور سازندهایران، فرانسه، آلمان، سوییس، لوکزامبورگ
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان89 دقیقه
کارگردانمسعود بخشی

بازیگران :

صدف عسگری، بهناز جعفری، فرشته صدرعرفایی، بابک کریمی، فرشته حسینی، فروغ قجابگلی، آرمان درویش، زکیه بهبهانی، فقیهه سلطانی، بهرام افشار، رامونا شاه

خلاصه داستان :

داستان این فیلم در مورد زنی جوان به نام مریم کمیجانی (صدف عسگری) است که به دلیل قتل شوهرش به مرگ محکوم شده است. او در شب یلدا به استودیوی یک برنامه زنده تلویزیونی به نام لذت عفو آورده شده تا توسط تنها فرزند مقتول یعنی مونا ضیا (بهناز جعفری) بخشیده شود اما وقوع ماجرا های غیر منتظره ای در صحنه و پشت صحنه این برنامه، هر دو زن جوان را در چالشی جدی برای تصمیم‌ گیری قرار می دهد و…

معرفی فیلم یلدا

دانلود فیلم ایرانی یلدا : “یلدا” فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مسعود بخشی و تهیه کنندگی علی مصفا، ژاک بیدو و ماریان دومولن، محصول سال 1397 می باشد. این فیلم سومین فیلم بلند سینمایی مسعود بخشی بعد از فیلم های “تهران انار ندارد” و “یک خانواده محترم” می باشد.

فیلم سینمایی “یلدا” که محصول مشترک کشور های ایران، فرانسه، آلمان، و لوکزامبورگ می باشد، نخستین بار در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سال 1397 اکران شده است.

شایان ذکر است که فیلم “یلدا” برنده جایزه بزرگ هیئت داوران جشنواره ساندنس “آمریکا” که بزرگ ترین جشنواره فیلم‌ های مستقل در آمریکا محسوب می‌شود، شده است. این فیلم توانسته است جایزه بهترین فیلم بین المللی (غیرآمریکایی) سال که یکی از مهمترین بخش های این جشنواره جهانی به حساب می آید، را دریافت نماید.

دانلود فیلم یلدادانلود فیلم یلدا

صدف عسگری در نقش مریم کمیجانی و بهناز جعفری در نقش مونا ضیا بازیگران نقش های اصلی فیلم “یلدا” می باشند. از دیگر بازیگران این فیلم نیز می توان به بابک کریمی در نقش آیت، فرشته صدرعرفایی در نقش مادر، فرشته حسینی در نقش انار، آرمان درویش در نقش امید مجری تلویزیون، فروغ قجابگلی در نقش کشاورز، زکیه بهبهانی در نقش مدیر تلویزیون، فقیهه سلطانی در نقش فیروز و … اشاره کرد.

فیلم سینمایی “یلدا” در ابتدا قرار بود در اواخر اسفند ماه 98 و اوایل فروردین ماه 99 به صورت همزمان در سرگروه های سینمایی و هنر و تجربه اکران گردد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینما ها لغو شد و اکران این فیلم به سال 1399 موکول شد.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “یلدا” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم یلدادانلود فیلم یلدا

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی یلدا

کارگردان: مسعود بخشی، تهیه کننده: علی مصفا، ژاک بیدو، ماریان دومولن، نویسنده: مسعود بخشی، مدیر فیلمبرداری: یولیان آتاناسف، سرپرست تدوین: ژاک کومتس، طراح چهره پردازی: لیلا ثانی، طراح صحنه: لیلا نقدی پری، طراح لباس: رعنا امینی، صدابردار: دانا فرزانه پور، صداگذار: بنجامین بنوا، دنی سشو، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، عکاس: سمیه جعفری، مجری طرح: کامبیز صفاری، جانشین مجری طرح: کتایون ارسنجانی، مدیر هنری: محمود بخشی

5 / 5 ( 1 امتیاز )