هجمه آمریکایی‌ها به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نشان از کارآمدی آن است


هجمه آمریکایی‌ها به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نشان از کارآمدی آن است

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: هجمه آمریکایی‌ها به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نشان از موفقیت و کارآمدی آن است و دشمن باید هم عصبانی باشد.

هجمه آمریکایی‌ها به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نشان از کارآمدی آن است

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از دفتر امام جمعه کرج، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، 29 فروردین در استان البرز با حضور در دفتر امام‌جمعه کرج با آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی دیدار و گفت وگو کرد.
امام جمعه کرج در این دیدار در جریان آخرین و جدیدترین اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) برای مقابله با ویروس کرونا قرار گرفت.
وی ضمن قدردانی از خدمات گسترده ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در مبارزه با کرونا، بیان کرد: ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) به‌صورت شبانه‌روزی در کنار کادر پزشکی برای از بین بردن ویروس کروناست تلاش کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.
امام‌جمعه کرج با بیان اینکه کشورهایی که ادعای مدیریت جهانی داشتند به ماسک دزدی روی آوردند، گفت: در ایران اسلامی ستاد اجرایی امام خمینی (ره) در یک فقره فعالیت خطوط تولید ماسک سه لایه و ان ۹۵ و تولید سه میلیون ماسک بهداشتی در روز را راه‌اندازی کرد.
حسینی همدانی در خاتمه هجمه آمریکایی‌ها به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) را نشان از موفقیت و کارآمدی این نهاد دانست و افزود: هرگاه در نظام اسلامی نهادی کار خود را به‌درستی انجام دهد موجب عصبانیت آمریکا می‌شود که این نشان از درستی آن کار و عمل است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا