81 کیلوگرم موادمخدر در استان کرمانشاه کشف شده است


81 کیلوگرم موادمخدر در استان کرمانشاه کشف شده است

کرمانشاه- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون حدود 81 کیلوگرم انواع مواد مخدر که عمده آنها را تریاک تشکیل می‌دهد در استان کشف شده است.

سرهنگ «علیرضا دلیری» روز پنجشنبه در ستاد مبارزه با مواد مخدر پلیس کرمانشاه که در سرسرای جلسات انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: در این مدت همچنین ۲۹۲ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، تهیه و توزیع کنندگان و سایر عوامل مرتبط با مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی با اشاره به انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر نیز گفت: در حالی امسال تاکنون پنج باند ضربه خورده و منهدم شده اند که سال گذشته در همین زمان تعداد باندهای انهدامی توسط پلیس به عدد چهار می رسید.

سرهنگ دلیری کرد: از اول تا ۲۶ فروردین ۳۳ دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر در استان توقیف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک دستگاه کاهش داشته ایم.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه، همچنین از تشکیل ۲۹۸ فقره پرونده علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ در استان طی مدت زمان یاد شده خبر داد و گفت: با تعامل خوبی که میان پلیس و دستگاه قضایی وجود دارد احکام مناسب نیز برای این افراد صادر شده و یا در دست صدور است.

وی یادآوری کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه قاطعانه با افراد قاچاقچی و خرده فروشان برخورد و جمع آوری معتادان متجاهر را نیز جدی تر از گذشته دنبال می کند.

سرهنگ دلیری در پایان با اعلام سامانه ۱۲۸ از شهروندان خواست هرگونه اطلاعی از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر دارند را حتما به پلیس اطلاع دهند.

پلیس ضربات مهلکی بر پیکره قاچاقچیان مواد مخدر وارد کرده است

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش ها و زحمات ماموران انتظامی گفت: پلیس فضا را برای قاچاقچیان، خرده فروشان و عوامل مرتبط با موادمخدر بسیار ناامن و ضربات مهلکی بر پیکره آنها وارد کرده است.

وی کشف بیش از ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری حدود هفت هزار نفر از عوامل مرتبط با مواد مخدر در سال گذشته توسط پلیس را از جمله تلاش های مجاهدانه پلیس در راستای مقابله با سوداگران مرگ برشمرد.

رنجبر همچنین بر همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان کرمانشاه با پلیس به منظور اجرای برنامه ها تاکید کرد و گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر نیازمند تعامل و همکاری همه ادارات و دستگاهای مسوول است و شایسته نیست که ماموران انتظامی در این کارزار مهم تنها بمانند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر