دانلود فیلم طلاخون

دانلود فیلم طلاخون با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانردرام، اجتماعی
زبانفارسی
سال انتشار1399
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان90 دقیقه
کارگردانابراهیم شیبانی

بازیگران :

شهاب حسینی، حسام منظور، زری خوشکام، ترنم کرمانیان

خلاصه داستان :

این فیلم ماجرای یک پرونده جنایی و درگیری زنی با این ماجرا را روایت می کند و…

معرفی فیلم طلاخون

دانلود فیلم ایرانی طلاخون : “طلاخون” فیلمی به کارگردانی ابراهیم شیبانی، نویسندگی ساناز بیات و تهیه کنندگی حسن کلامی، محصول سال 1398 می باشد. این فیلم سینمایی که داستان آن در فصل پاییر می گذرد بر اساس طرحی از سید علیرضا علویان تولید شده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی “طلاخون” در اوایل زمستان 1398 در قزوین به مدیریت حسین جعفریان آغاز شد و در بهار 1399 نیز به پایان رسید.

جالب است بدانید که فیلم سینمایی “طلاخون” تا به حال دو بار تغییر نام داده است. نخستین بار زمانی که موضوع ساخت این فیلم مطرح گردید صحبت از نامی با عنوان “چرک نویس های یک مادر خانه دار” به میان آمد که به دلیل طولانی بودن به “خورشید همچنان می درخشد” تغییر پیدا کرد. سرانجام نیز در مراحل پایانی فیلمبرداری این فیلم نام این فیلم به “طلاخون” تغییر نام پیدا کرد.

شهاب حسینی بازیگر نقش اصلی فیلم “طلاخون” می باشد که پیش از این در سال 1381 تجربه همکاری با ابراهیم شیبانی را در فیلم “زهر عسل” داشته است و این بار بعد از گذشت 18 سال در فیلم “طلاخون” به عنوان بازیگر مقابل دوربین این کارگردان رفته است. از دیگر بازیگران این فیلم نیز می توان به حسام منظور، زری خوشکام و ترنم کرمانیان اشاره کرد.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “طلاخون” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم طلاخوندانلود فیلم طلاخون

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی طلاخون

کارگردان: ابراهیم شیبانی، تهیه کننده: حسن کلامی، نویسنده: ساناز بیات، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، صدابردار: محمود سماک باشی، مجری طرح: سید علیرضا علویان، عکاس: فاطمه تقوی

5 / 5 ( 1 امتیاز )