دانلود برنامه شام ایرانی 2

دانلود برنامه شام ایرانی 2 با لینک مستقیم

ژانرمسابقه ای، خانوادگی، تاک شو
زبانفارسی
روز انتشارپنج شنبه و جمعه
سال انتشار1399
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایزمتفاوت در قسمت های مختلف
مدت زمان55 دقیقه
کارگردانسعید ابوطالب

بازیگران :

پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، امره تتیکل، سامان گوران، شبنم قلی خانی ،سیما تیرانداز ، مارال فرجاد، گلشن قیزی، سید جواد هاشمی، حامد آهنگی، علی انصاریان، جورج الاسطا

خلاصه داستان :

فصل نهم این سریال در مورد مهمان نوازی ایرانی ها می باشد و در دو گروه خانم و آقا که در این گروه حضور دارند. یک بازیگر از ترکیه در گروه آقایان و یک بازیگر از آذربایجان در گروه خانم ها حضور دارد. در هر قسمت از این برنامه یک نفر میزبان و بقیه میهمان می شوند.

معرفی برنامه شام ایرانی

در فصل نهم برنامه شام ایرانی ، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، سامان گوران و امره تتیکل در گروه اول حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. همچنین در گروه دوم شاهد حضور شبنم قلی خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد و گلشن قیزی خواهیم بود. تاکنون هشت فصل قبلی از این برنامه در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. ساختار شام ایرانی الهام گرفته از مجموعه تلویزیونی Come Dine with Me است که در کشورهای مختلفی چون استرالیا، کانادا، انگلستان، آمریکا و … با شکل و فرمی مشابه و البته با نام‌های متفاوت ساخته و پخش شده‌است.

انتشار قسمت اول از فصل اول این مجموعه در بهمن ماه 1390 انجام شد و در سال 1393 نیز هر جمعه این برنامه از تلویزیون پخش می شد اما پس از آن مجدد به شبکه نمایش خانگی بازگشت. فصل جدید این برنامه از فروردین 1399 به شبکه نمایش خانگی می آید.

در این فصل هر قسمت یکی از بازیگران بعنوان میزبان و بقیه میهمان اند و میزبان هر قسمت برای میهمانانش سورپرایزی خواهد داشت. شام ایرانی در واقع مقایسه و بررسی آداب و رسوم مهمان نوازی و پذیرایی از مهمانان خوانده و ناخوانده در کشور های منطقه و بخصوص ایران می باشد. در فصل نهم شام ایرانی شاهد حضور میهمانانی از کشور های ترکیه و هند، آذربایجان و لبنان خواهیم بود که تاکنون حضور دو میهمان ترکیه و آذربایجان قطعی شده است.

دانلود برنامه شام ایرانی 2دانلود برنامه شام ایرانی 2

زمان پخش مجموعه شام ایرانی

بنظر می رسد دو قسمت از این برنامه در هفته اول نوروز 1399 و دو قسمت در هفته دوم منتشر شود. فصل جدید «شام ایرانی» تا پایان تعطیلات عید هر هفته دو قسمت در روزهای پنجشنبه و جمعه پخش می‌شود.

نخستین قسمت از این مجموعه که با شام مهمانی آقایان بازیگر همراه است، در خانه سامان گوران می‌گذرد و قسمت دوم نیز مهمانی شام در خانه نیما شاهرخ‌شاهی را به تصویر می‌کشد.

پخش اینترنتی سریال و برنامه شام ایرانی از طریق سایت سبزپندار انجام می شود و شما میتوانید از طریق لینک های زیر این سریال را تهیه کنید. همچنین در بخش نظرات، مشتاقانه نظرات شما را در مورد این مجموعه دنیال می کنیم.

4.9 / 5 ( 8 امتیاز )