امیدآفرینی بچه های مسجد با صله رحم تلفنی


امیدآفرینی بچه های مسجد با صله رحم تلفنی

حجت الاسلام حاجیان گفت: اعضای کانون امام زین العابدین(ع) به جهت تعطیلی برنامه های مسجد، از طریق تماس تلفنی با امید آفرینی و آگاهی بخشی به اهالی روستای اسلام ده آنها را برای مقابله با کرونا تشویق به رعایت نکات بهداشتی می کنند.

حجت الاسلام «اسماعیل حاجیان» امروز(27فروردین) در گفتگو با خبرنگار شبستان در ساری ضمن تشریح اقدامات ضد کرونایی اعضای کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) مسجد امام حسین (ع) روستای اسلام ده ساری، اظهار کرد: اعضای این کانون برای جلوگیری از شیوع کرونا اقدامات پیشگیرانه شامل توزیع ماسک، دستکش و ضدعفونی اماکن پرتردد و منازل روستائیان را با جدیت در دست اجرا دارند.

امیدآفرینی بچه های مسجد با صله رحم تلفنی

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(علیه السلام) مسجد امام حسین (علیه السلام) روستای اسلام ده ساری از تهیه و توزیع 250ماسک و دستکش بین اهالی این روستا خبر داد و گفت: حداقل هفته ای سه مرتبه سطح روستای اسلام ده و روستاهای جره سر، دازمیرکنده، کلمر و امامزاده خلیفه به همت بچه های مسجد با تراکتور گندزدایی می شود.

امیدآفرینی بچه های مسجد با صله رحم تلفنی

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور فعالان مسجدی برای شکست ویروس کرونا موجی از همدلی و وحدت را بین اهالی روستا به وجود آورده است، اذعان کرد: امید آفرینی و آگاهی بخشی به مردم از مهمترین راهکارهای مقابله با این مهمان ناخوانده است که اعضای کانون امام زین العابدین(ع) به جهت تعطیلی برنامه های فرهنگی و دینی مسجد و کانون روستای اسلام ده که مورد استقبال سایر روستاهای اطراف نیز بوده، با تماس تلفنی، نمازگزاران و اهالی روستا را تشویق به رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی می کنند تا به مدد الهی شاهد شکست کرونا باشیم.

حجت الاسلام حاجیان به فعالیت اعضای این کانون در ایستگاه تب سنجی و غربالگری کرونا اشاره کرد و افزود: تب سنجی، ضدعفونی کردن خودروها و جلوگیری از عبور و مرور افراد غیر بومی به روستاهای اسلام ده، جره سر، دازمیرکنده، کلمر و امامزاده خلیفه به همت فعالان مسجدی در دست اجرا است.

امیدآفرینی بچه های مسجد با صله رحم تلفنی

امیدآفرینی بچه های مسجد با صله رحم تلفنی

وی با بیان اینکه میلاد امام زمان(عج) برنامه های متنوعی از سوی کانون فرهنگی هنری امام زین العابدین(ع) روستای اسلام ده انجام می شد که امسال با توجه به شرایط کرونایی این برنامه ها کنسل شده است اعضای این کانون به رسالت ذاتی خود با راه اندازی کاروان های شادی در سطح روستا ها ادامه دادند، گفت: به مناسبت گرامیداشت ولادت امام زمان(عج) روستاهای اسلام ده، جره سر، دازمیرکنده، کلمر و امامزاده خلیفه با هزار لیتر گلاب عطر افشانی شد.

امیدآفرینی بچه های مسجد با صله رحم تلفنی

به گفته حجت الاسلام حاجیان فعالان مسجدی روستای اسلام ده برای مقابله با کرونا اقدام به توزیع بروشور و ارائه آموزش‌های بهداشتی لازم به اهالی روستا، رانندگان و مسافران از طریق نصب بنر در مبادی ورودی کردند.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022