قاتل فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس خود را تسلیم کرد


قاتل فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس خود را تسلیم کرد

شیراز-ایرنا-فرمانده انتظامی استان فارس،گفت: قاتلی که هفته گذشته به دلیل اختلاف بر سر چراگاه دام، 2 برادر را که یکی از آنها فرمانده یگان حفاظت امور اراضی این استان بود به قتل رساند،صبح یکشنبه خود را به پلیس معرفی کرد.

سردار سرتیپ دوم رهام‌بخش حبیبی یکشنبه در این بارهگفت: هفته گذشته در پی اختلاف بین دو طایفه بر سر مراتع چراگاه دام در یکی از روستاهای شهرستان ممسنی، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس به همراه برادرش به قتل رسیده و ۲ نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند که موضوع شناسایی و دستگیری عوامل درگیری در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

حبیبی ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲ نفر از عوامل درگیری را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه قاتل در همان لحظات اولیه درگیری متواری شده بود، افزود: پلیس با برنامه‌ریزی عملیاتی و پوشش امنیتی مناسب در سطح استان فارس عرصه را بر متهم اصلی درگیری تنگ کرد و بدین‌ترتیب قاتل چون هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون نداشت صبح یکشنبه ۲۴ فروردن ۹۹ خود را به مقر انتظامی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: قاتل پس از بازجویی اولیه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس پنجشنبه ۲۱ فروردین ۹۹ گفت: در پی اختلاف بین ۲ طایفه بر سر چراگاه دام در روستای برم سیاه از توابع شهرستان ممسنی، یک نفر جان باخت و سه نفر مجروح شدند.

فرماندار شهرستان ممسنی جمعه ۲۲ فروردین ۹۹ در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: سرهنگ امیدعلی رستمی فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس که در خارج از زمان کاری خود به این منطقه آمده بوده در این درگیری طایفه‌ای کشته شد.

داوود ایوبی افزود: سرهنگ امیدعلی رستمی در صحنه درگیری فوت کرد و برادر وی نیز به دلیل برخورد ساچمه با سر دچار خونریزی مغزی شده و حال وی نیز وخیم است.

برادر سرهنگ رستمی نیز پس از چند روز بستری در یکی از مراکز درمانی کازرون براثر مرگ مغزی جان خود را از دست داد.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله ۱۵۸ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند