مجوز فعالیت دفاتر پیشخوان دولت اصفهان تمدید شد


مجوز فعالیت دفاتر پیشخوان دولت اصفهان  تمدید شد

اصفهان- ایرنا- رییس اداره بازرسی و نظارت بر برنامه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان گفت: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تمامی پروانه‌ها و مجوزهایی که اعتبار آنها در بازه زمانی اول اسفند 98 تا اول خرداد 99 است، تا پایان خرداد امسال تمدید شد.

مهدی قائدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این تصمیم با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت حفظ سلامت مردم و به منظور کاهش ترددهای غیرضروری گرفته شد، اظهار داشت: براساس این مصوبه، دارندگان پروانه و مجوز با همان شرایط و ضوابط درج شده در پروانه‌ها می‌توانند تا پایان خرداد امسال بدون مراجعه به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، برای تمدید، در چارچوب پروانه خود فعالیت کنند.

وی ادامه داد: این تمدید مجوز شامل دفاتر پیشخوانی است که اعتبار آنها تا اول خرداد ۹۹ به پایان می‌رسد، ضمن اینکه دفاتری نیز که اسفند پارسال اعتبارشان تمام شده بود مشمول این طرح می‌شود.

رییس اداره بازرسی و نظارت بر برنامه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز موظف به ارائه خدمات به این دفاتر هستند، افزود: دفاتری که اعتبارشان تا پایان اردیبهشت تمام می‌شود، باید همان زمان درخواست کنند که اول تابستان مجوز فعالیت آنان به صورت قانونی تمدید شود.

به گفته وی تعرفه خدمات نیز مشمول این تمدید شده و این تعرفه‌های ذکر شده نیز تا پایان خرداد ۹۹ اعتبار دارند.

وی از حذف برخی الزامات در ارائه خدمات به شهروندان تا اطلاع بعدی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: اجرای طرح ثبت اثر انگشت در کلیه مراحل انجام امور اداری در دفاتر پیشخوان دولت تا اطلاع بعدی به طور موقت، متوقف شده است.

قائدی به فعالیت ۳۴۵ دفتر آی سی تی روستایی و ۴۱۰ دفتر پیشخوان دولت شهری در استان اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته ۱۳۴ درخواست تمدید پروانه فعالیت برای دفاتر شهری ارائه شد و ۸۲ درخواست فعالیت جدید برای دفاتر پیشخوان روستایی و ۵۶ دفتر شهری ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۱ مورد درخواست تغییر مکان و هفت مورد درخواست انتقال امتیاز به دبیرخانه ستاد تنظیم مقررات ارتباطات اصفهان ارائه شد افزود: هر گونه درخواست در زمینه جابجایی، اخذ و تمدید مجوز و انتقال مکان دفاتر پیشخوان دولت باید به دبیرخانه این ستاد ارائه شود.

دفاتر پیشخوان دولت هم اکنون ۱۷۱ خدمت به مردم ارائه می‌دهند که قرار است با کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، تعداد خدمات افزایش یابد.

بیش از ۶۰۰ هزار مشترک در اصفهان از اینترنت پرسرعت (ADSL) استفاده می‌کنند و ظرفیت پهنای باند استان ۲ برابر نیاز فعلی مردم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی