ریزش کوه در محور اسفراین-بجنورد به علت بارندگی 


ریزش کوه در محور اسفراین-بجنورد به علت بارندگی 

بجنورد-ایرنا- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بارش باران، سبب ریزش کوه در محور اسفراین- بجنورد، در محدوده قبل از تونل شده است.

محمد مشتری شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ریزش کوه، سبب بروز مشکل اندک، در تردد شد که البته نیروهای راهداری در حال برداشت هستند.

وی افزود: بر اساس گزارش شهرستان ها، در شهرستان بجنورد، سیل در روستای کلاته یاور سبب رسوب گذاری شده که اکنون برطرف شده و رسوب برداری انجام شده است.

مشتری خاطرنشان کرد: مشکل ریزش کوه در محور بجنورد-شیروان در محدوده روستای قوچ قلعه هم، اکنون حل شده است.

وی گفت: سیلاب در محور روستای بوربور شهرستان مانه و سملقان و محور بام شهرستان اسفراین، سبب رسوب گذاری شده که رسوب برداری انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در شهرستان اسفراین، محور روستای دیش آباد به علت سیل مسدود است.

بارندگی شدید شامگاه امروز همچنین موجب آبگرفتگی معابر شهری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی و بروز مشکلاتی در تردد مردم و وسایط نقلیه در مسیرهای درون شهری شد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی وزش باد شدید(گاهی بسیار شدید) بارش باران، پاره ای نقاط رگبار و رعدوبرق با احتمال تگرگ را در اغلب نقاط استان تا اواخر امشب پیش بینی کرده است که به ویژه در غرب و شمال شرق استان و از شنبه شب تا یکشنبه شب شرق، جنوب شرق و جنوب استان را فراخواهد گرفت.

جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها، روند افزایش دما تا اواخر امروز و کاهش هشت تا ۱۰ درجه ای دما در گرم ترین ساعات روز یکشنبه تا صبح سه شنبه از پیامدهای این سامانه بارشی عنوان شده و از شهروندان خواسته شده ضمن پرهیز از ترددهای غیرضرور، از توقف در کنار رودخانه ها خودداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!