همتی: شاید رونالدو شوخی کرده باشد اما من جدی وارد چالش با او شدم!


ناصر قراگزلو/آدام همتی، بازیکن سابق پرسپولیس که در زمان برانکو در قهرمانی‌های این تیم حضور داشت، امسال به تیم پارس‌جنوبی جم رفته، اما این امر هم موجب نمی‌شود که علاقه واقعی خودش به پرسپولیس را مخفی کند. او البته چند روزی است که چالشی جدی با کریس رونالدو در دراز و نشست به‌راه انداخته و به همین بهانه گفت‌و‌گویی با او داشتیم.

***

آدام واقعاً بیشتر از کریس رونالدو حرکت دراز و نشست را انجام دادی؟

- بله، کریس رونالدو در ۴۵ ثانیه 142 حرکت دراز و نشست زده بود اما من در همان زمان 170بار همان حرکت را تکرار کردم.

چطور به این فکر افتادی؟!

- من چند روز پیش در اینستاگرامم دیدم که کریس چالش جدیدی با حرکت دراز و نشست به‌راه انداخته است. من هم که در این نرمش تبحر داشتم به خودم گفتم با وجود تمرینات خیلی فشرده‌ای که دارم با کریس وارد چالش جدیدی شوم.

این چالش را به‌نوعی اعتماد به نفس کاذب برای خودت نمی‌دانی؟!

- یک‌بار قبل از اینکه از خودم فیلم بگذارم به‌صورت تستی حرکت دراز و نشست را انجام دادم و دیدم که 175بار در بار اول آن حرکت را انجام دادم و در بار دوم هم 170بار آن را زدم، به همین دلیل و به‌خاطر آمادگی بالای بدنی و مهارت در این حرکت خاص بد ندیدم به‌صورت جدی با کریس وارد مبارزه و چالش شوم!

اما فکر نمی‌کنی کریس آن تعداد حرکت را خیلی جدی و رقابتی انجام نداده؟!

- بله، شاید هم به قول شما جدی نزده باشد چون موقع دراز و نشست می‌خندید و دائم لبخند می‌زد، اما وقتی دیدم بازیکنان شاخص دیگر هم در این چالش 120 تا 130بار آن حرکت را در همان ۴۵ ثانیه انجام دادند به خودم امیدوار شدم چون رکوردم با آنها هم تفاوتی قابل توجه داشت. رونالدو یک قهرمان محسوب می‌شود به همین دلیل ممکن است به شکل جدی خیلی بالاتر از آن مقداری که حرکتش را زده بود تکرار کند اما با این وجود من هم بد ندیدم شانسم را در رقابت و چالش با رونالدو امتحان کنم، از همین‌رو از مردم و علاقه‌مندان به فوتبال خواستم زیر پست اینستاگرامم را تگ کنند تا کریس ببیند. تا الان هم بالای 2هزار تگ روی اینستاگرامم آمده که امیدوارم بیشتر شود و رونالدو هم چالش را خیلی جدی به حساب بیاورد.

تو از پرسپولیس جدا شدی و به پارس رفتی اما انگار دلت پیش پرسپولیس و تیم سابقت مانده.

- من با تیم پارس قرارداد بستم و به این تیم متعهدم و با تمام توان برای تیمی که با آن قرارداد بستم تلاش خواهم کرد، اما به هر حال پرسپولیس و هوادارانش عشق‌های فراموش‌نشدنی من هستند. خودم، پدر و مادرم و پدربزرگم همه پرسپولیسی هستند به همین دلیل من هم خیلی پرسپولیس را دوست دارم و با این تیم و هوادارانش خاطرات خوب زیادی دارم و آن را فراموش نخواهم کرد، به همین دلیل پرسپولیس، عشق‌اش و هوادارانش هیچگاه از وجود من جدا نخواهند شد.

هنوز با بازیکنان پرسپولیس تماس داری؟

- بله، من با رادو خیلی دوستم و با او خیلی رفیقم. با مهدی شریفی هم که البته به آذربایجان رفته در تماسم. بیرانوند هم چالشم با رونالدو را دیده بود و برایم پیغامی پرمحبت و روحیه‌ساز گذاشته بود. چند بازیکن پرسپولیس و هواداران پرسپولیس هم برایم در فضای مجازی پیغام پرمحبتی گذاشته بودند که دلتنگتیم برگرد و خیلی کامنت‌های پر از مهر و محبت که موجب خوشحال شدن من و تجدید خاطرات خوب حضورم در پرسپولیس شد.

در پارس‌جنوبی جم هم در همان پست پرسپولیست بازی می‌کنی؟

- خیر، من در دو بازی اولم در پارس به‌دلیل نیاز مربی‌ام در پست دفاع راست بازی کردم، اما در سه بازی بعدی به پست اصلی‌ام برگشتم و در پست‌های هافبک چپ و راست و پشت فوروارد بازی کردم؛ جایی که تخصص بهتری برای بازی دارم.

به‌نظرت چه تیمی قهرمان لیگ می‌شود؟

- با وجود آنکه هنوز 9 هفته دیگر باقی مانده اما با توجه به 10 امتیاز اختلاف و روحیه قهرمانی و بازیکنان و کادر فنی خوبی که پرسپولیس از آنها به‌خوبی بهره می‌برد، بدون شک من شانس صددرصدی را برای قهرمانی و پوکر در تکرار قهرمانی‌های متوالی به پرسپولیس می‌دهم و از خدا می‌خواهم تیم محبوبم پرسپولیس که برای عنوان قهرمانی از همه مدعیان مستحق‌تر است به چهارمین قهرمانی متوالی هم برسد و رکوردی را از خودش به‌جا بگذارد که شاید سال‌ها تیمی دیگر نتواند آن را بشکند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس