دانلود فیلم خروج

دانلود فیلم سینمایی خروج با لینک مستقیم و کیفیت عالی

امتیاز imdb5.6
ژانراجتماعی، درام
زبانفارسی
روز انتشار12 بهمن
سال انتشار1398
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان117 دقیقه
کارگردانابراهیم حاتمی کیا

بازیگران :

فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، مهدی فقیه، سام قریبیان، ، کامبیز دیرباز، محمد فیلی، آتش تقی پور، اکبر رحمتی، فرزاد حسنی، رامین پورایمان، محسن صادقی نسب، حمید ابراهیمی

خلاصه داستان :

این فیلم داستان زندگی 12 کشاورز پنبه کار روستایی از توابع دزفول را روایت می کند که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیه سد آب شور به اشتباه آب را روانه ی زمین های کشاورزی آن ها می‌کند و باعث خرابی تمامی محصولات آنها می گردد. آن ها پس از آن که از طریق مسئولین سد، دهیار، بخشدار و امام جمعه موفق به حل مشکل‌شان نمی‌ شوند، تصمیم می‌گیرند که نزد رئیس‌ جمهور بروند و مشکل‌ شان را با او در میان بگذارند. این گروه با تراکتور از روستای خود به سمت تهران عازم می‌شوند و طولی نمی‌ کشد که خبر سفر آنها در تمام رسانه‌ ها پخش می‌ شود و این موضوع باعث ایجاد محبوبیت و مشکلاتی برای آنها می گردد و…

معرفی فیلم خروج

دانلود فیلم ایرانی خروج : “خروج” فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی حبیب الله ولی نژاد، محصول سال 1398 می باشد. این فیلم سینمایی نخستین بار در روز اول سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در 12 بهمن 1398 به نمایش در آمده و اکران شده است.

شایان ذکر است فیلم سینمایی “خروج” از 24 فروردین ماه 1399، پیش از اکران عمومی سینما، به صورت آنلاین اکران خواهد شد. این نخستین بار است که در سینمای ایران فیلمی سینمایی بدون اکران در سینما ها در فضای مجازی پخش می‌شود. البته این تصمیم به خاطر شیوع ویروس کرونا و طولانی شدن حضور مردم در خانه گرفته شده است. قیمت بلیط این فیلم در سینمای آنلاین 12000 تومان است و از زمان خرید تا 24 ساعت تماشای فیلم امکان‌ پذیر است.

در فیلم سینمایی “خروج” فرامرز قریبیان پس از مدتی دوری از سینما با ایفای نقش رحمت بازیگر نقش اول و اصلی فیلم بوده است. فرامرز قریبیان در این فیلم با سکوت و بازی زیرپوستی خود، تصویری از یک قهرمان تنها، اما آرمان‌ گرا را به تصویر کشیده است. شخصیت رحمت به عنوان قهرمان و شخصیت محوری فیلم، آدم موجهی است و انگیزه محکمی برای به پا خاستن و حرکت علیه ظلم دارد. چهره ی دهقانی، رنج‌ کشیده و کاریزماتیک او، همدلی تماشاگر را برمی انگیزد.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “خروج” را می توانید مشاهده نمایید.)

دانلود فیلم خروجدانلود فیلم خروج

مراحل تولید فیلم خروج

این فیلم بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران به حساب می آید که حاتمی کیا بر مبنای یک داستان واقعی، به سراغ موضوع جدیدی رفته که اعتراض مردمی به حاکمان می باشد. حاتمی کیا در چند سال اخیر فیلم های پرهزینه ای را ساخته است و در حین ساخت همین فیلم ها موضوعات دیگری برای ساخت فیلم به ذهنش خطور می کرده است که به گفته خودش سال ها طول کشید تا موضوع یک اعتراض را برای خودش و دیگران روشن کند. برای آشکار کردن این موضوع تحقیقات زیادی را انجام داد تیمی را نیز برای جمع آوری اطلاعات تشکیل داد و تصمیم گرفت به محلی خارج از شهر خود برود و از اعتراضات مردمی ایده بگیرد. بعد از گذشت یک سال که به نتیجه مطلوبی نرسید قرار مصاحبه ای با جامعه شناسان معترض و حتی مسئولان سیاسی راست و چپ گذاشت تا اعتراض و علت آن به طور واضحی مشخص شود.

در پاییز 1397، یکی از اعضای گروه، فایلی صوتی را برای حاتمی ‏‌کیا فرستاد که شرح یک اتفاق در یک شهر کوچک ایران بود و این ماجرا مورد توجه حاتمی‌ کیا قرار گرفت. گروه او، تحقیق روی ماجرا را از همان زمان شروع کردند و با بیش از 30 نفر از افراد مرتبط با آن واقعه مصاحبه کردند. سرانجام حاتمی‌ ‏کیا نگارش فیلم‌ نامه ی خروج را در زمستان 1397 آغاز نمود.

فیلمبرداری فیلم “خروج” نیز در 13 شهریورماه 1398 در یکی از روستا های شهرستان گچساران کلید خورد و در قم نیز به پایان رسید. جالب است که بدانید این فیلم در 480 پلان مختلف فیلمبرداری شده است و بیش از 50 دقیقه از مدت زمان فیلم دارای جلوه‌ های بصری است. کار جلوه‌ های بصری این فیلم، از 15 آبان با حضور 15 کارشناس آغاز شد و در 5 دی نیز به اتمام رسید.

موسیقی متن

موسیقی متن فیلم سینمایی “خروج” را کارن همایونفر ساخته است که این موسیقی درجه یک و حماسی جناب همایون فر است کاملا روی اثر نشسته و کمک شایانی به جذابیت هر چه بیشتر فیلم کرده است.

دانلود فیلم خروجدانلود فیلم خروج

جوایز و افتخارات

جوایزبرنده سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی (مهرداد میرکیانی) در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر (1398)برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه بصری (محمد برادران) در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر (1398)افتخاراتنامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد (فرامرز قریبیان) در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر (1398)نامزد سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری (امیر نوبخت) در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر (1398)نامزد سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری (آرش قاسمی) در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر (1398)نامزد سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس (مارال جیرانی) در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر (1398)

دانلود فیلم خروجدانلود فیلم خروج

حواشی فیلم خروج در جشنواره فیلم فجر

یکی از جنجالی ترین اتفاقات جشنواره فیلم فجر در سال 1398، کنار گذاشته شدن فیلم “خروج” از فرایند انتخاب سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران بود که ابراهیم حاتمی کیا این اتفاق را مهندسی آرا خواند که با واکنش ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره همراه شد.

از دیگر حواشی فراوان نشست خبری خروج در جشنواره فیلم فجر، خداحافظی فرامرز قریبیان از سینما بود. او با گفتن این که «خروج بهترین کار من است»، از تصمیم خود برای اتمام دوران بازیگریش خبر داد.

دانلود فیلم خروجدانلود فیلم خروج

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی خروج

کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا، تهیه کننده: حبیب الله ولی نژاد، نویسنده: ابراهیم حاتم کیا، مجری طرح: عبدالله شهباززاده، مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، دستیار اول کارگردان، برنامه ریز: علیرضا صالحی، مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، صدابردار: امیر نوبخت، صداگذار: آرش قاسمی، چهره پرداز: مهرداد میرکیانی، سرپرست تدوین: عماد خدابخش، بازیگردان: علیرضا صالحی، موسیقی: کارن همایونفر، جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، جلوه های ویژه بصری: محمد برادران، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح صحنه: مجید علی اسلام، منشی صحنه: آرزو قربانی، مدیر تدارکات: حیدرضا سرپیران، تصویربردار هوایی: علی نیک بخت، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: سجاد ایمانی، تهیه کننده: موسسه‌ ی رسانه‌ ای هنری اوج

5 / 5 ( 5 امتیاز )