نمایشگر F27T85 سامسونگ ؛ قیمت و مشخصات فنی نمایشگر 27 اینچی WQHD


مطلب نمایشگر F27T85 سامسونگ ؛ قیمت و مشخصات فنی نمایشگر 27 اینچی WQHD برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ شرکت سامسونگ یکی از معتبرترین تولیدکنندگان لوازم و ابزار دیجیتال بوده و نمایشگرها یا مانیتورها نیز یگی از محصولات شاخص آن هستند. در ادامه ضمن آشنایی با...

شرکت سامسونگ یکی از معتبرترین تولیدکنندگان لوازم و ابزار دیجیتال بوده و نمایشگرها یا مانیتورها نیز یگی از محصولات شاخص آن هستند. در ادامه ضمن آشنایی با نمایشگر F27T85 سامسونگ به مرور مشخصات فنی و قابلیت های آن خواهیم پرداخت.

شرکت سامسونگ کره جنوبی در چند سال گذشته با تولید انواع ابزار دیجیتال به یکی از غول های صنعت جهان تبدیل شده است. این شرکت علاوه بر تولید انواع گوشی های موبایل که در رده بهترین گوشی های 2020 قرار گرفته، سایر لوازم جانبی کامپیوتر را نیز در خط تولید خود قرار داده است. یک از این محصولات دیجیتال نمایشگرها بوده که با تکیه بر فناوری های این شرکت در صنعت تلویزیون در رده بهترین نمایشگرهای سال نیز قرار گرفته و در سال 2018 نیز با معرفی نمایشگر فوق عریض 49 اینچی C49HG90 که در نوشته ای جداگانه به بررسی آن پرداختیم، عنوان بزرگترین نمایشگر گیمینگ جهان را به خود اختصاص داد.

در روزهایی که خانه‌ها و اتاق‌ها تبدیل به محل کار افراد شده‌اند، داشتن اسباب و لوازم حرفه‌ای شرط اصلی برای انجام کارهاست. یکی از این لوازم اصلی در دنیای دیجیتالی کنونی نمایشگرها هستند که بدون داشتن مدلی مناسب احتمالا بسیاری از کارها با کیفیتی نازل و پایین انجام می‌شود. با وجود اینکه بسیاری از نمایشگرها برای کاربردهای متنوعی مانند بازی‌های کامپیوتر و انجام کارهای اداری طراحی و استفاده می‌شوند.

اما برخی از سری‌ها و مدل‌ها به طور خاص برای انجام یکسری از کارها ساخته می‌شوند. این نمایشگرها دارای قابلیت‌هایی هستند که آنها را به طور ویژه برای انجام پیچیده‌ترین کارها به شکلی بدون نقص مجهز می‌کند. نمایشگر ۲۷ اینچی F27T85 سامسونگ از جمله این نمایشگرهاست در ادامه به معرفی امکانات و قابلیت ها و مرور مشخصات فنی آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2020

بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2019

نمایشگر F27T85 سامسونگ ؛ قیمت و مشخصات فنی نمایشگر 27 اینچی WQHD

نمایشگر F27T85 سامسونگ ؛ مشخصات و امکانات

نمایشگر F27T85 سامسونگ به منظور برطرف‌کردن چالش‌های محیط‌ های اداری و تجاری عرضه شده است. این نمایشگر به کمک قابلیت‌هایی همچون پنل PLS، رزولوشن WQHD، طراحی مینیمال، زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای، فناوری Flicker Free، حالت Eye Saver و… به راهکاری حرفه‌ای برای انجام کارهای اداری تبدیل شده است.

پیکسل‌ها و رنگ‌ها

مشکلی که احتمالا بسیاری از کارمندان با آن روبرو می‌شوند کیفیت نه چندان مطلوب نمایشگرهاست. این موضوع به خصوص برای آن دسته از افرادی که کارهایی مثل طراحی یا ادیت عکس و فیلم انجام می‌دهند بیش از پیش آزاردهنده است. مطمئنا هیچ طراحی دوست ندارد رنگ‌های محصول نهایی با آنچه در نمایشگر می‌دیده تفاوت پیدا کند و یا تصاویر را با رزولوشن پایین و کیفیت پایین مشاهده کند.

نمایشگر F27T85 سامسونگ ؛ قیمت و مشخصات فنی نمایشگر 27 اینچی WQHD

نمایشگر F27T85 از نسل جدید پنل‌ها یعنی PLS (Plane-line Switching) بهره می‌برد. در این پنل‌ها نقاط ضعف نسل‌های قبلی برطرف شده تا تصویری متمایز و کم‌نقص ارائه شود. افزایش میزان روشنایی، زاویه دید گسترده‌تر و وسیع‌تر بدون کاهش کیفیت تصویر، نمایش رنگ‌های واقعی و زنده، زمان واکنش‌پذیری سریع‌تر، نمایش تصاویر در حالت طبیعی و… از مزیت‌هایی است که با بهره‌مندی از پنل PLS حاصل شده است.

نمایشگر F27T85 سامسونگ ؛ قیمت و مشخصات فنی نمایشگر 27 اینچی WQHD

علاوه بر پنل PLS میزان بالای رزولوشن کمک کرده تا کاربران تصاویر را با جزئیات بیشتر و در میدان دیدی وسیع‌تر مشاهده کنند. F27T85 از صفحه نمایشی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ یا WQHD بهره می‌برد. این میزان از رزولوشن باعث شده تا تراکم پیکسلی این نمایشگرها حدود ۱.۷ برابر نمایشگرهای Full HD باشد که علاوه بر شفافیت و وضوح بالاتر، بخش بیشتری از تصاویر اسناد و صفحات وب را در یک قاب نمایش می‌دهد. با این قابلیت کاربران کمتر به اسکرول کردن صفحات و برنامه‌ها نیاز پیدا می‌کنند و دیگر لازم نیست برای دیدن جزئیات اسناد و صفحات وب زوم برنامه یا نمایشگر را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید:

معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ؛ بهترین گوشی هوشمند جهان!

بهترین گوشی های اپل در سال 2020

نمایشگر چرخان

طراحان نمایشگر F27T85 تمام دانش و تجربه خود را به کار گرفتند تا این نمایشگر ۲۷ اینچی کاملا منطبق با نیازهای یک کار حرفه‌ای باشد و در ساخت این نمایشگر به انعطاف پایه و صفحه نمایش و طراحی مینیمال بدنه توجه‌ کرده‌اند.

نمایشگر F27T85 سامسونگ ؛ قیمت و مشخصات فنی نمایشگر 27 اینچی WQHD

به همین منظور در نمایشگر F27T85 کاربران می‌توانند با چرخاندن نمایشگر محتوای مورد نظر خود را در هر دو حالت افقی یا عمودی مشاهده کنند. این موضوع کمک می‌کند تا برخی از کاربران مانند برنامه‌نویسان با قرار دادن نمایشگر در حالت پرتره راحت‌تر و سریع‌تر کارهای خود را انجام دهند. به کمک پایه و بدنه منعطف نمایشگر می‌توان صفحه نمایش را در ارتفاع دلخواه تنظیم کرد و به سادگی آن را به شکل مورد نظر خود درآورد. این نمایشگر از استانداردهای VESA برای نصب ساده دیواری پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های هوشمند 2020

بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 ؛ آشنایی با بهترین ساعت های هوشمند دخترانه

طراحی

در طراحی نمایشگر F27T85 هم از سبک‌ مینیمال الهام گرفته شده است و سه ضلع این نمایشگر با کمترین حاشیه ممکن دیده می‌شود. موضوعی که کمک می‌کند تا فضای بزرگتری برای نمایش تصاویر به وجود بیاید و علاوه بر آن میزان تمرکز کاربران بیشتر از همیشه شود.

نمایشگر F27T85 سامسونگ ؛ قیمت و مشخصات فنی نمایشگر 27 اینچی WQHD

همچنین صفحه نمایش F27T85 برای محافظت از چشمان کاربران از دو قابلیت Flicker Free در جهت کاهش نور پس زمینه و Eye Saver Mode برای کاهش میزان نور آبی تصاویر پشتیبانی می‌کند. مجموع این قابلیت‌های کمک کرده تا نمایشگر ۲۷ اینچی F27T85 سامسونگ به ابزاری حرفه‌ای و همه‌فن حریف برای انجام طیف وسیعی از کارهای اداری و تجاری تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های 2020 با سیستم عامل اندروید

بهترین نرم افزارهای کامپیوتر 2020 ؛ آشنایی با ضروری ترین نرم افزار های کامپیوتر

قیمت نمایشگر F27T85 سامسونگ

هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت نمایشگر F27T85 سامسونگ منتشر نشده اما با توجه به مقایسه با مدل های مشابه این مانیتور جدید در بازه قیمتی کمتر از 300 دلار (معادل 5 میلیون تومان با دلار 16500 تومانی در زمان نگارش مطلب) عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی نمایشگر F27T85 سامسونگ در یک نگاه

سری T85
ابعاد به همراه پایه (طول، عرض، ارتفاع) 611.9×453.7×236 میلیمتر
بدون پایه (طول، عرض، ارتفاع) 611.9×366.1×77.2 میلیمتر
وزن به همراه پایه 8 کیلوگرم
وزن بدون پایه 5.8 کیلوگرم
سایز صفحه 27 اینچ / 684 میلیمتر
نوع صفحه تخت
نوع پنل PLS
زاویه دید 178 درجه
نسبت صفحه نمایش 16:9
رزولوشن صفحه نمایش 2560×1440 یا WQHD
کنتراست 1000:1
روشنایی 300cd
زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه
نرخ بازنشانی (Refresh Rate) 75Hz
امکانات Picture In Picture Picture By Picture Game Mode Windows 10 Certificate
پورت ها 1 عدد HDMI نسخه 1.4 3 پورت USB 1 خروجی هدفون
منبع: Samsung


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یمن فعالیت‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشت