بارندگی‌ها در خلخال ادامه دارد


بارندگی‌ها در خلخال ادامه دارد

اردبیل _ ایرنا _ رییس اداره هواشناسی خلخال گفت: بارندگی‌های برف و باران در این شهرستان که از ابتدای شنبه هفته جاری آغاز شده، تا سه‌شنبه هفته آینده ادامه می‌یابد.

فرامرز فرض‌الله‌پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این مدت با توجه به گذر متناوب امواج ناپایدار تراز میانی جو، آسمان این منطقه غالباً نیمه ابری، همراه با مه صبحگاهی و رگبار باران گاهی رعد و برق و در نواحی مستعد با احتمال اصابت صاعقه و تگرگ بویژه در شنبه ۲۳ فروردین پیش‌بینی می‌شود.
او گفت: تا روز شنبه تغییرات دمایی در غالب مناطق این شهرستان روند افزایشی خواهد بود، اما از ظهر یکشنبه با نفوذ زبانه‌های پر فشار که با جریانات شمالی و مرطوب خزری همراه است بر شدت ناپایداری‌ها افزوده شده و دمای هوا کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در طول شب گذشته و پیش از ظهر امروز بیش از ۳ میلیمتر باران در شهر خلخال باریده ، افزود: با وجود ادامه ناپایداری هوا دمای هوای صبح امروز خلخال به ۲ درجه بالای صفر رسید که در مقایسه با زمان مشابه روز قبل که ۴ درجه زیر صفر بوده ۶ درجه افزایش نشان می‌دهد.

او گفت: از هفته جاری تاکنون ۳۸.۲ میلیمتر برف و باران در شهر خلخال باریده که ۱۰ سانتیمتر از مجموع این بارندگی بصورت برف بوده و بارندگی‌های مناسب اولین ماه بهار امسال سال پرباری را برای کشاورزان و باغداران شهرستان نوید می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟