آغاز مسابقه مجازی «مهدی موعود» ویژه دانش‌آموزان یزدی


آغاز مسابقه مجازی «مهدی موعود» ویژه دانش‌آموزان یزدی

رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از آغاز مسابقه بزرگ «مهدی موعود (عج)» به صورت مجازی ویژه دانش‌آموزان در این استان خبر داد.

آغاز مسابقه مجازی «مهدی موعود» ویژه دانش‌آموزان یزدیسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و فرارسیدن ولادت باسعادت منجی عالم بشریت برنامه ه‌ای این اداره به سمت فضای مجازی سوق داده شد.

وی ادامه داد: در همین راستا مسابقه بزرگ مهدی موعود (عج) به صورت مجازی طراحی و در رشته‌های متنوع و جذاب ویژه دانش آموزان در حال برگزاریست.

غفاریان افزود: این مسابقه در رشته‌های عکاسی، معرفی و خوانش یک کتاب مهدوی، قرائت ادعیه مهدوی، دلنوشته و خاطره نویسی، طراحی، خطاطی و نقاشی، پاسخ به شبهات مهدویت، دابسمش برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد مهلت ارسال آثار را تا روز دوشنبه، ۲۵ فروردین ماه جاری اعلام کرد و گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در کانال نیمه شعبان ۱۳۹۹، به آدرس nimeshaaban99@ در پیام رسانهای ایرانی بله و ایتا اقدام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری