پویش خانه به خانه مساجد «کرالا» برای آگاه‌سازی مردم از راه‌های مقابله با کرونا


پویش خانه به خانه مساجد «کرالا» برای آگاه‌سازی مردم از راه‌های مقابله با کرونا

مساجد کرالا در هند با راه‌اندازی پویش خانه به خانه و تشکیل گروه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی قصد دارند تا مردم را از راه‌های مقابله با ویروس کرونا از طریق آموزش‌ های دینی آگاه کنند.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از « deccanherald»، تعداد زیادی از مساجد «کرالا» در هند یک پویش خانه به خانه برای آگاه کردن مردم از ویروس کرونا و راه های جلوگیری از شیوع آن به راه انداخته اند.

کمیته های مساجد کرالا اعلام کرده اند از طریق تشکیل گروه هایی در رسانه های اجتماعی و همچنین کمپین خانه به خانه قصد دارند تا مردم را از راه های مقابله با ویروس کرونا از طریق آموزش های دینی آگاه کنند.

پیام های آگاه کننده در مورد ویروس کرونا همچنین همراه با پخش صدای اذان از مساجد به اطلاع شهروندان کرالا می رسد.

یک مسجد در «پولیکال» و مسجد دیگری در «آرور» که هر دو در منطقه «مالاپورام» در شمال کرالا قرار دارند همراه با پخش اذان پیام های مربوط به مقابله با ویروس کرونا را نیز به افراد منتقل می کنند.

مدیر اجرایی دفتر وقف کرالا در این باره گفت: به همه متولیان مساجد توصیه شده است تا ضمن رعایت استانداردهای قرنطینه و جلوگیری از برگزاری نمازهای جماعت هر اقدام دیگری که در توان دارند برای مقابله با ویروس «کوید-19» انجام دهند.

«سیف الدین حاجی»،رئیس گروه «جماعت اسلامی» کرالا نیز گفت:بسیاری از اعضای این گروه کارهایی مانند تحویل دارو به افراد بیمار را در دستور کار خود قرار داده اند.

به گفته او همچنین گروه های رسانه های اجتماعی برای در میان گذاشتن اطلاعات مفید در این زمینه تشکیل شده است.

پایان پیام/7

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


به وقت بهار