برگزاری مسابقه طراحی الکترونیکی با عنوان «الق المنتظرین» ویژه بانوان به همت آستان مقدس حسینی


 برگزاری مسابقه طراحی الکترونیکی با عنوان «الق المنتظرین» ویژه بانوان به همت آستان مقدس حسینی

آستان مقدس امام حسین(ع) یک مسابقه طراحیویژه بانوان درباره مسئله مهدویت و فرهنگ انتظار با عنوان «الق المنتظرین» به راه انداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ازnashatat، موسسه خانواده مسلمان وابسته به آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) در چارچوب دومین دوره از برنامه های خود به مناسبت میلاد منجی بشریت حضرت مهدی منتظر(عجل الله فرجه شریف) مسابقه طراحی الکترونیکی با عنوان «ألق المنتظرین» را به راه انداخته است؛ این مسابقه ویژه بانوان درباره مسئله مهدویت و فرهنگ انتظار است.

محورهای این مسابقه شامل دو گزینه است. گزینه اول: طراحی پوشش فیس بوک به اندازه 851× 315 پیکسل است و گزینه دوم: طراحی آزاد به هر اندازه و بهتراست مربع باشد.

این موسسه درباره شرایط طراحی ها، اعلام کرد: طرح باید درباره «مسئله مهدویت و فرهنگ انتظار» باشد، این طرح نباید پیشین از این منتشر شده باشد، اسم یا امضایی نداشته باشد، از عکس های با کیفیت بالا استفاده شود، طرح به صورت فایل PSD درصورت موجود بودن و در قالب تصویر JPG به حساب تلگرام این موسسه ارسال شود و شرکت کنندگان می توانند از هر برنامه طراحی خواه در کامپیوتر یا تلفن همراه استفاده کنند.

متخصصان همه طرح ها را ارزیابی می کنند و درجه نهایی را به این طرح براساس شرایط مسابقه می دهند.

این موسسه به رتبه نخست مسابقه الق المنتظرین ،پرچم امام حسین(علیه السلام) هدیه می دهد و طرح رتبه نخست در مجله آستان مقدس حسینی منتشر می شود، همچنین این طرح به عنوان پوشش صفحه موسسه خانواده مسلمان به مدت یک هفته قرار خواهد گرفت.

جوایز رتبه دوم و سوم این مسابقه انگشتر نقره با یک نگین از سنگ مرمر است و عمر این سنگ 70 سال تخمین زده شده است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام