پای صحبت های مدیر جهادی که در نیمه شعبان مورد عنایت رهبری قرار گرفت


پای صحبت های مدیر جهادی که در نیمه شعبان مورد عنایت رهبری قرار گرفت

مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز، گفت: از اینکه مورد لطف مقام معظم رهبری قرار گرفتیم، آروزی طول عمر برای ایشان داریم.

حجت الاسلام محمد علی صادقیان، نماینده امام جمعه تبریز در نظارت بر غسل و کفن و دفن متوفیان بیماری کرونا در وادی رحمت تبریز و سایر آرامستان‌های استان است که از همان آغازین روزهای شیوع کرونا، فعالیت جهادی خود را به همراه تعدادی از روحانیان آغاز کرده و بر روند غسل و تدفین فوت‌شدگان در اثر کرونا نظارت و موازین شرعی را اجرا می‌کند.

فعالیت‌های جهادی این مدیر جهادی در بیانات روز نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب مورد اشاره قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقیان در گفت‌وگوی خبری در ساعت ۲۳ پنجشنبه، بیست و یکم فروردین ماه با اشاره به تشکیل گروه‌های جهادی در تمامی مدرسه‌های حوزه علمیه به دنبال شیوع ویروس کرونا، گفت: تعدادی از طلبه‌ها از همان روزهای اول، کار تب سنجی را با همکاری پلیس راه و هلال احمر در ورودی‌های شهر انجام دادند.

وی، اضافه کرد: بخش عظیمی از طلبه‌ها از همان روزهای ابتدایی در مدارس به کار تولید و توزیع ماسک و تمامی اقلام بهداشتی به ویژه در مناطق محروم شهر، مشغول شدند.

وی، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از طلبه‌ها نیز سم پاشی مناطق محروم شهر را بر عهده گرفتند.

به گزارش ایسنا، مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز، گفت: تعدادی از طلبه‌ها نیز در راستای تدفین و تغسیل و مسایل شرعی فوتی‌های کرونا ارایه خدمات کردند.

وی، تاکید کرد: خوشبختانه این اقدام تا کنون با حمایت‌های نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مدیریت حوزه علمیه استان، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا و سازمان تبلیغات اسلامی به خوبی انجان شده است.

وی، گفت: کار تغسیل و تدفین فوتی‌های کرونا هم طبق موازین شرعی به صورت دقیق و با حساسیت بیشتر به دلیل ضرورت رعایت مسایل بهداشتی، انجام می‌شود.

صادقیان، متذکر شد: حدود ۳۰ نفر از طلاب مدرسه صادقیه در این حوزه فعالیت داشته و از مدرسه حوزه علمیه ولیعصر (عج) تبریز نیز تقدیر می‌کنیم، گروه‌های متعددی نیز از مدرسه امیرالمومنین (ع) و سالار شهیدان، جهاد گونه مشارکت دارند.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز نیز امروز در مراسمی از خدمات این مدیر جهادی تجلیل کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !