مرسدس AMG E53 تیونینگ Hofele رونمایی شد


مرسدس AMG E53 تیونینگ Hofele رونمایی شد
تیونر آلمانی Hofele نسخه ای از مرسدس AMG E53 کابریولت را معرفی کرده است که بیشتر به یک میباخ کوچک شبیه است.

مرسدس بنز E53 کابریولت که در تصاویر ملاحظه می کنید قرار بود اصلی ترین محصول تیونر Hofele در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ باشد؛ ولی باتوجه به لغو شدن این نمایشگاه به علت شیوع ویروس کرونا (corona) ، این شرکت تصمیم گرفت تا محصول خود را بصورت آنلاین رونمایی کند.

اتومبیل مرسدس AMG E53 کابریولت به رنگ آبی متالیک خاصی به نام Royal Peacock رنگ آمیزی شده است و از سپر جلوی جدیدی با حاشیه ی کرومی در بخش ورودی های هوا و تزئین رنگ مشکی پیانویی در وسط استفاده می کند.

مرسدس AMG E53 تیونینگ Hofele رونمایی شد

جلو پنجره ی این ماشین نیز جای خود را به نمونه ای جدید با خطوط عمودی داده است که هم چنان به جلو پنجره ی AMG شباهت دارد. با این وجود در وسط جلوپنجره دیگر خبری از نشان خودروهای مرسدس بنز نیست و تیونر نشان خود را جایگزین کرده است.

تغییرات دیگر در این اتومبیل شامل افزودن تزئینات کرومی به نمای جانبی خودرو و سپر عقب هستند. در سپر عقب از قطعاتی به رنگ مشکی پیانو در کنار دیفیوزر سه قسمتی و دو بخش جدید در کنار خروجی های چهارتایی اگزوز استفاده شده است. یکی دیگر از نکات بارز طراحی این ماشین خط میانی کاپوت و آیینه های جانبی متفاوت هستند. در انتها نیز Hofele رینگ های جدیدی ۲۱ اینچی فورج روی خودرو سوار کرده است.

مرسدس AMG E53 تیونینگ Hofele رونمایی شد

داخل کابین محصول Hofele نیز شاهد استفاده از با کیفیت ترین مواد هستیم. تودوزی خودرو از چرم ناپا است و تریم رنگ آبی Royal Blue در قسمت بالای داشبورد، غربیلک فرمان، حاشیه ی صندلی ها و بعضی بخش های دیگر کابین نیز به چشم می خورد. Hofele اقدام به تغییر تمامی روکش صندلی ها و سقف کرده و این بخش ها را با مواد با کیفیت تری پوشانده است تا سرنشینان احساس لوکس بودن بیشتری داشته باشند. برای تکمیل کردن کابین لوکس این خودرو از زیرپایی هایی از جنس پشم گوسفند استفاده شده است.

زیر کاپوت این ماشین پیشرانه ی استاندارد ۳ لیتری خطی ۶ سیلندر تویین توربوشارژ به چشم می خورد و از سیستم برقی کمکی ۴۸ ولتی بهره مند است. قدرت این پیشرانه به ۴۲۹ اسب بخار و گشتاور آن به ۵۲۰ نیوتن متر می رسد. سیستم کمکی الکتریکی که با اسم EQ شناخته می شود نیز ۲۲ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. با چنین مشخصاتی E53 میتواند در زمان ۴.۴ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت را هم دارد.

مرسدس AMG E53 تیونینگ Hofele رونمایی شد

این خودروی سفارشی فعلاً تنها در یک دستگاه به تولید رسیده و سازنده قیمت آنرا اعلام نکرده است. قیمت پایه ی مرسدس بنز AMG E53 از ۹۵ هزار و ۱۱۴ دلار شروع می شود.

مرسدس AMG E53 تیونینگ Hofele رونمایی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل