برف بهاری گردنه‌های قزوین را فراگرفت


برف بهاری گردنه‌های قزوین را فراگرفت

مدیرکل راهداری و حمل‌نقل جاده‌ای استان قزوین اعلام کرد: بارش برف امروز پنجشنبه 21 فروردین ماه در گردنه‌های آوج، کوهین، هجیب، قسطین‌لار، بهرام‌آباد، سه‌راه رحیم‌آباد و محدوده قره‌باغ و ضیاءآباد آغاز شده است.

جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بارش برف امروز پنجشنبه ۲۱ فروردین ماه در گردنه آوج واقع در محور«قزوین- همدان»، تقاطع سه راه رحیم آباد، گردنه کوهین واقع در محور «قزوین-رشت»، گردنه هجیب واقع در محور«بوئین زهرا- ساوه»، محدوده قره‌باغ واقع در آزادراه «قزوین- زنجان» و محدوده ضیاءآباد واقع در محور «قدیم قزوین- زنجان» آغاز شده است.

ویهمچنین با اعلام بارش برف در گردنه‌های الموت، افزود: گردنه‌های بهرام‌آباد و قسطین‌لار واقع در محور «قزوین- الموت» نیز برف‌گیر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز بارش برف، عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی نیز توسط راهداران در محورهای برف‌گیر در حال انجام است.

وی با تأکید بر خودداری از سفرهای غیرضروری توصیه کرد: برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راه‌های استان و کشور را دریافت کنند.

بنابراعلام روابط عمومی اداره‌کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، حق‌لطفی از رانندگانی که قصد سفر ضروری دارند خواست: برای تردد در این محورها با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه تردد کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...