مواد غذایی باکیفیت و مرغوب ایرانی آرنیکا


کیفیت مواد غذایی، ارتباط مستقیمی با سلامت شما دارد. با توجه به رشد و توسعه شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات و آگاهی افراد از تغذیه و مواد غذایی، روز به روز افزایش می‌یابد. به طوری که مصرف کنندگان در صورت عدم اطمینان به یک محصول غذایی، آن را برای همیشه کنار می‌گذارند و به مرور زمان آن … نوشته مواد غذایی باکیفیت و مرغوب ایرانی آرنیکا اولین بار در مجله مد...

مواد غذایی باکیفیت و مرغوب ایرانی آرنیکا

کیفیت مواد غذایی، ارتباط مستقیمی با سلامت شما دارد. با توجه به رشد و توسعه شبکه‌های اجتماعی، اطلاعات و آگاهی افراد از تغذیه و مواد غذایی، روز به روز افزایش می‌یابد. به طوری که مصرف کنندگان در صورت عدم اطمینان به یک محصول غذایی، آن را برای همیشه کنار می‌گذارند و به مرور زمان آن محصول غذایی از خانه‌ها و سپس از فروشگاه‌ها خارج می‌شود و جای خود را با محصولات با کیفیت‌تری می‌دهد.

در این میان برند ایرانی مواد غذایی آرنیکا، تمام تلاش خود را می‌کند تا با محصولات باکیفیت و درجه یک، در میان مصرف کنندگان ایرانی و حتی خارجی، روز به روز پررنگ‌تر شود و در گروه اولین انتخاب‌ محصولات غذایی هر خانه‌ای باقی باشد. از این رو شرکت آرنیکا به فکر سلامت و جلب اعتماد مشتریان خود است و تمام تولیدات خود را با کیفیت و استاندارد بالایی در اختیار عموم قرار می‌دهد.

معرفی مواد غذایی آرنیکا

شرکت مواد غذایی آرنیکا همیشه از مواد درجه برای تولید و بسته بندی مواد غذایی خود استفاده می‌کند تا مشتریان با اطمینان خاطر محصولات غذایی خود را تهیه کنند و تجربه دلنشین و به یادماندنی از این محصولات داشته باشند. در این بخش به معرفی برخی از مواد غذایی آرنیکا می‌پردازیم.

پسته زعفرانی آرنیکا

مواد غذایی باکیفیت و مرغوب ایرانی آرنیکاپسته زعفرانی آرنیکا

یکی از آجیل‌های پرطرفدار در ایران پسته است که قدمتی هزار ساله دارد. از این رو بنابه سلیقه ایرانیان، پسته زعفرانی آرنیکا نه تنها از پسته مرغوب، بلکه از زعفران درجه یک تولید می‌شود که سرشار از ویتامین A، C، B1، B4، B6، K، پیریدوکسین، نایسین، فولات و مواد معدنی همچون آهن، کلسیم، فسفر، منگنز، سدیم، پتاسیم، مس و روی است.

پسته منبع خوبی از چربی مفید بدن است که با وجود ترکیبات آنتی‌اکسیدان، مانع بسیاری از بیماری‌ها قلبی، کلسترول خون و سرطان می‌گردد. همچنین افرادی طبع سرد دارند و می‌خواهند از مواد غذایی گرم استفاده کنند، پسته انتخاب مناسبی خواهد بود.

خرید موارد غذایی آرنیکا

در تولید پسته زعفرانی آرنیکا از پسته‌های درجه یک و زعفران مرغوب و باکیفیت استفاده شده است. در نتیجه هیچ گونه رنگ و مواد افزودنی در تولید این پسته‌ها به کار گرفته نشده و مشتریان می‌توانند از کیفیت و سلامت این محصول غذایی، اطمینان خاطر حاصل کنند.

با این حال پسته زعفرانی آرنیکا نه تنها کیفیت بالایی را شامل می‌شود، بلکه بسته بندی استانداری نیز دارد. بسته بندی پسته زعفرانی آرنیکا بدون دخالت دست و رعایت تمام اصول بهداشتی، با کمک دستگاه خودکار اروپایی به روش MAP بسته بندی می‌گردد.

منظور از Modified Atmosphere Packaging که به اختصار MAP یاد می‌شود، بسته بندی اتمسفر اصلاح شده است که باعث تضمین کیفیت محصول می‌گردد. در این صورت محصولی همچون پسته زعفرانی آرنیکا بدون نیاز به مواد نگهدارنده و پرتودهی، طول عمر بالایی خواهد داشت و کیفیت، رنگ و ظاهر آن ثابت و سالم باقی می‌ماند. این نوع بسته بندی مانع نفوذ رطوبت به مواد غذایی می‌گردد، در نتیجه قارچ و باکتری به مواد غذایی نفوذ نمی‌کنند.

چای زعفرانی آرنیکا

مواد غذایی باکیفیت و مرغوب ایرانی آرنیکاچای زعفرانی آرنیکا

چای زعفرانی آرنیکا از برگ‌های تازه و باکیفیت چای و زعفران سرگل آرنیکا تشکیل شده است که طعم و عطر بی‌نظیری را شامل می‌شود و باعث شادی و سلامتی می‌گردد. چای کیسه‌ای آرنیکا از بَگ پلیمری تهیه شده که برخلاف بَگ‌های دیگر در ارتباط با آب جوش موجب سرطان نمی‌شود.

هر یک از این چای کیسه‌ای زعفرانی آرنیکا، دو فنجان چای را تامین می‌کند که در فنجان دوم، همان عطر و طعم باقی می‌ماند و یک تجربه منحصربه‌فردی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در واقع فرمولاسیون این چای حاصل چندین سال تحقیق و آزمایش است که چای زعفرانی باکیفیتی در اختیار مشتریان قرار گیرد.

چای و زعفران به تنهایی از خواص کم‌نظیری همچون آنتی اکسیدان برخوردارند که مانع بسیاری از سرطان‌ها می‌شوند. اما ترکیب چای و زعفران، خواص قابل توجهی را شامل می‌شود که در بخش زیر به چند نمونه از آن می‌پردازیم.

چای زعفران آرنیکا باعث تسریع در بهبود زخم و بریدگی‌ها می‌شود. افرادی که فشار خون بالا دارند، می‌توانند با مصرف چای زعفران فشار خون خود را کاهش دهند. همچنین این چای تاثیر قابل توجهی بر سلامت قلب و بهبود گردش خون دارد.

خرید چای کیسه ای

افرادی که دچار حساسیت غذایی یا فصلی می‌شوند، می‌توانند با مصرف چای زعفرانی، حساسیت خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند، چرا که این چای باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌گردد.

علاوه بر این دانشمندان بر این باورند که مصرف چای زعفران باعث کاهش خطر ابتلا به پارکینسون و سرطان‌هایی همچون سرطان تخمدان می‌شود. به نظر می‌رسد مصرف زعفران برای خانم‌های باردار مضر است، با این حال از نظر علمی این مسئله در ابهام قرار دارد و بسیاری از متخصصان و پزشکان این موضوع را رد یا تصدیق نکرده‌اند.

چای سبز زعفرانی آرنیکا

چای سبز یکی از نوشیدنی‌های سنتی و محبوب کشور چین و هند است، با این حال این روزها در سراسر دنیا، به دلیل طعم و خواص، طرفداران بسیاری دارد. در گذشته مردمان چین و هند بسیاری از بیماری‌ها را با مصرف چای سبز درمان می‌کردند. امروزه به دلیل همان ترکیبات اعجاب‌انگیز چای سبز، بسیاری از مردم دنیا برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و چاقی، چای سبز مصرف می‌کنند.

این روزها یکی از راهکارهای درمان چاقی و اضافه وزن، مصرف مداوم چای سبز است، چرا که چای سبز به چربی سوزی کمک بسزایی می‌کند. با این حال درمان چاقی و کاهش اضافه وزن تنها مزیت مصرف چای سبز به شمار نمی‌آید.

چای سبز حاوی ویتامین C، B، روی، کلسیم، آهن و منگنز است. از این رو بسیاری از افراد به منظور پیشگیری از ابتلا به دیابت نوع ۲، مصرف چای سبز را در برنامه غذایی خود قرار می‌دهند، چرا که باعث کاهش قند خون می‌شود.

ترکیبات آنتی اکسیدان چای سبز، مانع آزاد شدن رادیکال‌های سرطانی و در نتیجه بروز انواع سرطان‌ها می‌گردد. همچنین این ترکیبات آنتی اکسیدان، سیستم ایمنی بدن را به صورت قابل توجهی تقویت می‌کند و از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.

بسیاری از محققان بر این باورند که مصرف چای سبز باعث کاهش کلسترول یا چربی مضر، تقویت استخوان‌ها و مفاصل و تقویت سیستم کبد می‌شود. با این حال به یاد داشته باشید که تنها با یک بار مصرف چای سبز، انتظار معجزه را نداشته باشید، چرا که مصرف این چای باید به صورت مداوم باشد.

یک تفاوتی که شرکت مواد غذایی آرنیکا در تولید چای سبز خود ایجاد کرده، استفاده از زغفران است. زعفرانی که در این چای به کار رفته، از زعفران سرگل و درجه یک آرنیکا است که عطر و طعم متفاوت و خوشایندی را در ترکیب با چای سبز ایجاد کرده است.

از این رو این چای نه تنها خواص چای سبز را شامل می‌شود، بلکه دارای خواص بی‌نظیر زعفران است. این چای تجربه متفاوتی در نوشیدنی‌های گرم روزانه‌تان ایجاد می‌کند. با این حال اگر می‌خواهید از چای سبز زعفرانی آرنیکا به منظور کاهش وزن بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم ۲ ساعت پس از خوردن وعده‌های اصلی غذایی، چای را بنوشید.

عسل زعفرانی آرنیکا

مواد غذایی باکیفیت و مرغوب ایرانی آرنیکاعسل زعفرانی آرنیکا

مادربزرگ و پدربزرگ‌ها بر این باور بودند که درمان تمام بیماری‌ها با عسل صورت می‌گیرد. اما عسل‌های نامرغوب این روزها که از قند و مواد شیرین کننده مصنوعی ساخته شده‌اند، نه تنها هیچ فوایدی به همراه ندارند، بلکه باعث چاقی و بسیاری از بیماری‌ها می‌گردند.

شرکت مواد غذایی آرنیکا، به سلامت و جلب اعتماد مشتریان توجه ویژه‌ای دارد. از این رو تمام محصولات از مواد طبیعی و درجه یک تهیه می‌شوند. عسل زعفرانی آرنیکا یکی از محصولات کم‌نظیری است که رضایت مشتریان را به خود جلب می‌کند، چرا که در ساخت این عسل از هیچ مواد و ترکیبات مصنوعی و شیرین‌ کننده استفاده نشده و تنها از شهد طبیعی گل‌ها تهیه می‌شود. هچنین زعفران سرگل آرنیکا به این عسل طعم و عطر منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد.

عسل طبیعی آرنیکا حاوی مواد معدنی همچون آهن، کلسیم، فسفات، سدیم، پتاسیم و منیزیم است که ترکیبات ضد میکروب و آنتی‌اکسیدان، مانع بروز بسیاری از بیماری‌ها از جمله سرطان می‌شود.

خرید عسل

ترکیب عسل و زعفران طبیعی نه تنها مغذی و انرژی‌زا است، بلکه فواید دارویی به همراه دارد و سیستم ایمنی بدن را به همراه آنتی‌بیوتیک‌های موجود در عسل تقویت می‌کند. افرادی که دچار تنگی نفس و سرفه هستند، می‌توانند بیماری خود را با عسل درمان کنند.

همچنین عسل زعفرانی فشار خون را تنظیم می‌کند و تاثیر بسزایی در درمان انواع عفونت‌ها دارد. در صورتی که می‌خواهید به کاهش کلسترل یا چربی مضر بدن کمک کنید و قلبی سالم داشته باشید، مصرف مداوم و روزانه عسل زعفرانی را فراموش نکنید.

هل آرنیکا

جنوب شرق آسیا به کشت هل سبز مشهور است، اما در کشور چهار فصل ایران، این گیاه نیز تولید و مورد استفاده بسیاری قرار می‌گیرد. تنها یک دانه ریز هل می‌تواند عطر و طعم شگفتی در غذا و نوشیدنی‌ها ایجاد کند. برای مثال اگر می‌خواهید چای متفاوت و خوش عطر و طعمی دم کنید، یک دانه هل به همراه مقدار کمی چوب دارچین، نوشیدن چای را برایتان به یادماندنی می‌کند.

با این حال این دانه سبز و کوچک تنها به منظور عطر و طعم غذا و نوشیدنی‌ها کاربرد ندارد و شما می‌توانید به منظور درمان بسیاری از بیماری‌ها از هل بهره‌مند شوید. یکی از مزیت‌های مصرف هل، بهبود، تقویت و سم‌زدایی سیستم گوارش است، از این رو ترکیبات هل مانع بروز بسیاری از سرطان‌ها از جمله سرطان روده می‌شود.

در صورتی که می‌خواهید از داروهای گیاهی و طبیعی برای درمان گلو درد، حالت تهوع و سکسه بهره‌مند شوید، استفاده از هل گزینه مناسبی خواهد بود. علاوه بر این، افرادی که دچار بیماری‌های قلبی و عروقی هستند، مصرف هل تاثیر شایانی در تقویت و سلامت قلب دارد.

زعفران آرنیکا

زعفران به دلیل ارزش غذایی و تمایز ویژه آن از گیاهان دیگر، به عنوان طلای سرخ نیز یاد می شود. زعفران به ۵ گروه تقسیم می‌شود که توصیه می‌کنیم به منظور خرید ساده‌تر با این ۵ گروه آشنا شوید:

زعفران نگین: زعفران نگین، رشته‌های زعفران خمیده نشده هستند و سرشاخه‌ها به صورت جدا و کاملا قرمز می‌باشند.زعفران سرگل: پرمصرف‌ترین نوع زعفران، زعفران سرگل است که فاقد زردی و سفید ریشه است.زعفران پوشال: زعفران پوشال به همراه کلاله‌ها قرمز و سفیدی ریشه است.زعفران دسته: زعفران دسته از کنار یکدیگر چیده و خشک می‌شوند و شامل کلاله و ریشه است.ریشه زعفران: ریشه زعفران سفید است و شامل قسمت انتهایی کلاله می‌باشد.

شرکت مواد غذایی آرنیکا، از سرگل زعفران استفاده می‌کند و طی آزمایش‌هایی که روی زعفران انجام می‌شود، بهترین و باکیفیت‌ترین نوع زعفران به دست مشتریان می‌رسد که خواص قابل توجهی به همراه دارد.

در گذشته یکی از راهکارهای درمان‌های موثر افسردگی مصرف زعفران بوده است که همچنان طرفداران بسیاری به همراه دارد. همچنین در صورتی که از ضعف سیستم گوارشی و تنفسی رنج می‌برید، مصرف زعفران به مقدار کافی را در غذا و نوشیدنی‌های خود فراموش نکنید.

خرید زعفران، زرشک و هل

علاوه بر این زعفران قوای جنسی را تقویت می‌کند و در سلامت روان، سلامت قلب و زیبایی و درخشندگی پوست، کاهش عوارض دیابت، بهبود سیستم تنفسی و همچنین افزایش هوش، تاثیر بسزایی دارد.

زرشک آرنیکا

مواد غذایی باکیفیت و مرغوب ایرانی آرنیکازرشک آرنیکا

ایران یکی از بهترین تولیدکنندگان زرشک در دنیا شناخته شده است. زرشک نه تنها به عنوان چاشنی غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه خواص دارویی نیز به همراه دارد. اما تفاوتی که زرشک آرنیکا با زرشک‌های دیگر دارد، در تولید زرشک مرغوب و رعایت اصول بهداشتی است.

از این رو زرشک آرنیکا با تکنولوژی نوین اروپایی به روش MAP بسته بندی می‌شود که نه تنها از هیچ گونه ماده نگهدارنده استفاده نمی‌شود، بلکه بدون دخالت دست و کاملا بهداشتی در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

افرادی که دچار مشکلات دستگاه گوارش از جمله عفونت، التهاب، اسهال یا سوءهاضمه هستند، می‌توانند با مصرف زرشک، به حفظ سلامت خود کمک کنند. همچنین افرادی که تحت درمان شیمی درمانی قرار دارند، می‌توانند با مصرف زرشک، عوارض شیمی درمانی را به حداقل برسانند.

مصرف زرشک به افرادی که فشار خون بالایی دارند کمک می‌کند و تاثیر بسزایی در سلامت قلب دارد. در صورتی که می‌خواهید بدن خود را سم‌زایی کنید، مصرف زرشک را در غذا و نوشیدنی‌ها فراموش نکنید.

کشمش آرنیکا

انگور خشک شده کشمش نام دارند که شرکت آرنیکا سعی کرده در شرایط کاملا بهداشتی، این محصول را برای مشتریان خود فراهم سازد. از این رو مشتریان می‌توانند از سلامت و بهداشت این محصول اطمینان حاصل کنند.

در این صورت کشمش آرنیکا پس از شستشو و انجام آزمایش‌هایی مرتبط با میزان سلامت و کیفیت‌، در بسته بندی‌های استاندارد MAP قرار می‌گیرند. این بسته‌ بندی‌ها مدرن، بدون دخالت دست و با سیستم و دستگاه‌های اروپایی صورت می‌گیرند که مانع فاسد شدن مواد غذایی، بدون افزودن مواد نگهدارنده می‌شود.

برخلاف تصور بسیاری، میوه‌های خشک شده، از جمله کشمش نه تنها خواص خود را از دست نمی‌دهند، بلکه حاوی ترکیبات مقوی و مغذی است. یکی از ویتامین‌های قابل توجه کشمش، ویتامین D است که باعث سلامت استخوان‌ها، مو، ناخن و پوست می‌گردد.

کشمش حاوی مقداری زیادی آهن است که برای حفظ سلامت بدن نیاز است. ترکیبات آنتی اکسیدان کشمش مانع تولید و تکثیر سلول‌های سرطانی می‌شود. همچنین مواد معدنی و مغذی کشمش به سلامت دهان و دندان کمک می‌کند.

شاید شما نیز از والدین خود شنیده باشید که کشمش بخور تا آلزایمر نگیری! دانشمندان بر اساس تحقیقات خود بر این باورند که ترکیبات کشمش باعث تقویت حافظه می‌گردد و مانع بسیاری از بیماری‌های مرتبط با حافظه از جمله آلزایمر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی