5000 بسته معیشتی بین نیازمندان ورامین توزیع می‌شود


5000 بسته معیشتی بین نیازمندان ورامین توزیع می‌شود

تهران- ایرنا- فرمانده سپاه ورامین اعلام کرد: پنج هزار بسته معیشتی و بهداشتی همزمان با شب میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) بین نیازمندان این شهرستان توزیع می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار سعید تاجیک روز سه‌شنبه در جمع خیرین، موکب‌داران و مسئولان موسسات خیریه ورامین در حسینیه سیدالشهداء(ع) سپاه این شهرستان اظهار کرد: امروز به واسطه همراهی مردم و دولت، وضعیت ایران اسلامی در مواجهه با ویروس کرونا، به مراتب بهتر از کشورهای مدعی پیشرفت و توسعه در جهان است، کشورهایی که امروز به جایی رسیده‌اند که محموله‌های بهداشتی یکدیگر را سرقت می‌کنند.

وی افزود: اتحاد و پیوند ناگسستنی مردم و نظام باعث می‌شود تا ایران اسلامی هر چه سریعتر بر ویروس کرونا فائق آمده و مردم بار دیگربه زندگی عادی خود باز گردند.

فرمانده سپاه ورامین اظهار کرد: پس از تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورامین و با دستور فرماندار شهرستان، کمیته پشتیبانی با مسئولیت سپاه پاسداران ورامین تشکیل شد که با همراهی و همدلی مسئولان دو شهرستان‌ ورامین و پیشوا و با کمک خیرین نیک اندیش و شهرک‌های صنعتی، نقاهتگاهی۱۵۰ تختخوابی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا راه‌اندازی شد که خوشبختانه تا کنون این نقاهتگاه مورد استفاده قرار نگرفته است.

تاجیک افزود: با ابلاغ وزیر کشور مبنی بر تشکیل کارگروه اجتماعی مقابله با کرونا، زمینه همکاری خیرین نیک اندیش و مسئولان برای کمک به نیازمندان و کسانی که تحت تأثیر بیماری کرونا شغل خود را از دست داده و امروز تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند، فراهم گردید تا به آنان کمک و یاری شود.

وی تصریح کرد: با همکاری پایگاه‌ها بسیج و ائمه جماعات، لیستی از نیازمندان شهرستان ورامین تهیه شده و در شب میلاد یگانه منجی عالم بشریت، ۵ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین آنان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ورامین گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، همکاری مردم ودولت همواره گره‌گشای مشکلات کشور است، در هیچ جای جهان شاهد اقداماتی نظیر تغییر کاربری خطوط تولید، کمک مردم به یکدیگر، ارائه تخفیف به مردم و بخشیدن اجاره بهای منازل و مغازه‌ها نبودیم، اقدامی که باعث می‌شود ملت ایران منسجم بر این بیماری غلبه کنند.

تاجیک اظهار کرد: پیش از این نیز سپاه پاسداران شهرستان ورامین با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج ۲ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی با ارزش ۱۲ میلیارد ریال بین مردم توزیع کردند.
وی اظهار امیدواری کرد باتلاش مردم و خیرین، بخشی از نگرانی‌ خانواده‌های نیازمند برطرف شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال