با همراهی مردم ویروس کرونا را شکست می‌دهیم


با همراهی مردم ویروس کرونا را شکست می‌دهیم

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در کشور ما به رغم 40 سال تحریم و هشت سال جنگ و فشارهای استکبار با همکاری و همدلی مردم از تمامی فتنه‌ها سربلند بیرون آمدیم و ویروس کرونا را هم شکست خواهیم داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرماندهی هوانیروز ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد یوسف قربانی در مراسم تودیع فرمانده پایگاه ششم هوانیروز تبریز با بیان اینکه در بحث ویروس کرونا خیلی از تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم ، گفت: اقتدار عظیم نیروهای مسلح در کنترل کرونا مشخص شد.

وی ادامه داد: همانطور که مردم بصورت خودجوش شروع به تولید ماسک کردن و بهداشت را رعایت کردند، ارتش ولایی و مقتدر ما در ظرف ۴۸ ساعت بیمارستان ۲ هزار تختخوابی ایجاد کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نزاجا هم گفت: در حال حاضر ۱۷ پایگاه ارتش در ۱۷ استان فعال است و ورودی های شهرها را کنترل می کنیم و راه اندازی بیش از یک هزار تخت خواب نقاهتگاهی، ۸۰ مرحله ضدعفونی شهرها، پایش ۳۵ هزار نفر از مردم و ارجاع ۱۶۵ نفر از مبتلایان به کرونا به بیمارستان‌های ارتش از اقدامات این نیروست.
امیر ستاد علی حاجیلو همچنین اعلام کرد: در نیروهای مسلح حتی یک نفر هم به کرونا مبتلا نشده که در نتیجه تمهیدات و اقدامات سلسله مراتب ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

در این مراسم سرهنگ سلیمانی به عنوان سرپرست پایگاه ششم هوانیروز تبریز معرفی و از خدمات سرهنگ شایان فرمانده سابق پایگاه ششم هوانیروز تبریز تجلیل شد.

48

کد خبر 1374021

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لغت نامه ورزشی