ادعای جالب توجه ستاره پیشین استقلال : اگر مقابل آرژانتین بودم ، مسی را مهار می کردم


ادعای جالب توجه ستاره پیشین استقلال : اگر مقابل آرژانتین بودم ، مسی را مهار می کردم

روایت جالب بیک زاده از دوران بازی، رویای حضور در آرسنال و حسرت از دست دادن جام جهانی در مصاحبه با این بازیکن را بخوانید. نوشته ادعای جالب توجه ستاره پیشین استقلال : اگر مقابل آرژانتین بودم ، مسی را مهار می کردم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای جالب توجه ستاره پیشین استقلال : اگر مقابل آرژانتین بودم ، مسی را مهار می کردم

هاشم بیک زاده : هنوز بابت مصدومیت و از دست دادن جام جهانی 2014 افسوس و حسرت می‌خورم ؛ اگر جلوی آرژانتین بودم مسی را مهار می کردم
نویسنده : hessi
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۴
ادعای جالب توجه ستاره پیشین استقلال : اگر مقابل آرژانتین بودم ، مسی را مهار می کردم

روایت جالب بیک زاده از دوران بازی، رویای حضور در آرسنال و حسرت از دست دادن جام جهانی در مصاحبه با این بازیکن را بخوانید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هاشم بیک زاده، مدافع اسبق استقلال خاطرات جالبی از دوران بازی خود دارد که در مصاحبه ای آنها را مطرح کرده است:

جام جهانی ۲۰۱۴ و ماموریت مهار مسی

“هنوز بابت مصدومیت و از دست دادن جام جهانی ۲۰۱۴ افسوس و حسرت می‌خورم چرا که می‌توانستم بازی کنم و عملکرد خوبی داشته باشم و لژیونر شوم. من هیمشه رویای بازی در آرسنال را داشتم و خوابش را هم دیده بودم و اگر در جام جهانی بازی می‌کردم به این مهم دست پیدا می‌کردم. در مورد مهار مسی هم باید بگویم که اولاً متاسفم به خاطر من حرفهایی در صفحه او زده شد و امیدوارم من را ببخشد و اینکه فکر می‌کنم آن روز همه بازیکنان تیم ملی عالی بودند و اگر من هم بازی می‌کردم عملکرد خوبی به نمایش می‌گذاشتم و می‌توانستم مسی را مهار کنم.”

ماجرای نرفتن به پرسپولیس

“من آن زمان با پرسپولیس مذاکره کردم و توافق هم کردیم ولی نمی‌دانم چرا آن انتقال نهایی نشد، شاید سرنوشت من این بود که استقلال بیایم و همان سال اول قهرمان شویم. فکر می‌کنم تقدیر من این بود که به استقلال بروم قهرمان شوم و چندین قهرمانی بیاورم و به نظرم در پرسپولیس این اتفاقات نمی‌افتاد و آن زمان بهترین دوران استقلال بود.”

لیگ سیزدهم و رابطه قلعه‌نویی – مجیدی

“حرف و حدیث‌هایی که در فضای مجازی مطرح شده را من هم شنیدم و اینکه می‌گویند قلعه‌نویی و مجیدی خوب نبودند یا قلعه‌نویی در رختکن از گل زدن مجیدی ابراز ناراحتی می‌کرد هیچکدام صحت ندارد و آن دو نفر رابطه خوبی با یکدیگر داشتند. مربی همیشه بازیکن خوب تیمش را دوست دارد و سعی می‌کند شرایطی فراهم کند که بهترین عملکردش را داشته باشد و رابطه قلعه‌نویی با مجیدی هم به همین شکل بود. حالا چرا بعداً اختلاف ایجاد شد دلیلش را نمی‌دانم.”

رفتن به سپاهان با خسرو و جانواریو

“در مورد خسرو و جانواریو نمی‌دانم ولی خودم نیاز داشتم مدتی در تیمی بازی کنم که از لحاظ مالی برایم شرایط خوبی رقم بزند و سپاهان این شرایط را داشت. من هرچه دارم از استقلال دارم ولی از لحاظ مالی حسابی در این تیم ضرر کردم و ۵۰۰ میلیون بدهی خودم را بخشیدم و الان هم هنوز مشکلات مالیاتی بابت قرارداد با استقلال دارم. من دوست داشتم در استقلال بمانم و خوشحالم که بعد از آن مقطع زود به این تیم برگشتم.”

منیع: ایلنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟